UAB Oslo namai vadovybės ir darbuotojų verslo etikos supratimas - sovietinio lygio. Oslo namų gyventojų nuomone - vienas prasčiausių vystytojų rinkoje iš klientų aptarnavimo pusės.
Pavyzdžiai - 1) "Oslo namų" gyventojams galimai teko mokėti už neparduotų patalpų šildymą. 2) Galimai siekiant padidinti parkingo pardavimus - be objektyvios priežasties įrengti "sustoti ar stovėti draudžiama" kelio ženklai visose įmanomose vietose (ON sąskaita). Patys ON darbuotojai gyventojams kviečia policiją, siekdama piktybiškai nubausti - net svečiams nėra kur parkuotis.
Ne kartą bandyta spręsti šias ir kitas problemas gražiuoju - jokios reakcijos. Žmonės gana konfliktiški. Rekomenduoju susilaikyti nuo butų pirkimo ar kitų bendradarbiavimo būdų.
Visa šiame komentare pateikta informacija - asmeninė nuomonė.