Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Wizzair | Kitą kartą iškelsiu skandalą |

Skridau gruodzio 28 d. skrydis su Wizzair aviakompanija 6:05 ryte.
Esu labai nepatenkinta aptarnaujanciu personalu. Pirmadienis, ankstus rytas, pridavinejau bagaza, kurio metu darbuotojui padaviau bilieta su pasu, kadangi virsijau limita 700 gr, teko kelis daiktus perdeti i rankini bagaža, grazino man mano dokumentus ir kai jau vel priejau registruoti savo bagaza, pastebejau kad neturiu paso! Puoliau ieskoti visose savo tasese ir kisenese, bet neradau, pasiteiravus ar galbut man negrazino paso, tik bilieta, gavau atsakyma, jog tai yra neimanoma ir, kad jei nerandu paso cia yra mano kalte.... Turejau ID kortele, tad bagaza pridaviau... Kai jau reikejo laukti ilaipinimo i lektuva isgirdau, jog mano pasas buvo atiduotas kitai merginai, kuri pridavinejo bagaza po manes. Ir kaip gi tai neįmanoma??? Si karta labai pasimeciau ir issigandau, bet kita karta iskelsiu skandala! Ne saldainiu dezute pradangino, o pasa! Jeigu wizzair sugeba prisikabinti del 700 gr, tai kaip mes turime reaguoti del ju kaltes pradanginto paso???!