Sveiki visi skaitantys,
Turiu keletą žodžių apie tele2 tinklą. Niekad nepatariu eiti pas juos ir imti sutartis. Prieš metus paėmėm telefoną su sutartimi + telefono draudimą, mums sakė, kad draudimo galima bus galima bet kada atsisakyti išsiuntus SMS žinutę. Taigi, š.m. rugsėjo mėnesį aš išsiunčiau SMS žinutę į TELE2, kad atsisakau draudimo prie tele2 darbuotojo akių. Jis pasakė, kad draudimas atsisakytas ir jau kitą mėnesį gausime mažesnę sąskaitą, nes draudimo nebėra. Tačiau jau kelis mėnesius mums priskaičiuoja draudimą prie sąskaitos, nors mes jo jau seniai atsisakę. Nuėję į TELE2 saloną, darbuotojas nusiuntė užklausą T2 atstovybei, mums atėjo SMS žinutė, kad mums skirta tokia ir tokia kompensacija į mėnesinę sąskaitą už netikslingai taikytą mokymą. Bet visgi sąskaitą vis dar kartu su priskaičiuotu draudimu. Nuėję vėl į tą saloną, mums teigia, kad draudimas galioja, nors esame išsisaugoję SMS žinutę, kaip pati TELE2 atstovybė rašo, kad skirta kompensacija. Tai ar galit jūs man paaiškinti, mielieji tele2, kas čia per cirkas, ką?
Dabar planuojame nutraukti su jumis sutartį ir daugiau niekada neturėti su jumis jokių reikalų.
Ačiū už prasčiausią klientų aptarnavimą!