Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Maxima | Nuliudino;( |

Gruodzio 22 Alytuje Santaikos g. esansioje Maxima parduotuveje pirkome mesos gaminiu is uz vitrinos. Mesos vyniotiniai buvo puikios kokybes ir mes juos su dziaugsmu suvartojome. Deja, to negaleciau pasakyti apie kita gamini- kaip tikejome, pagal gaminio pavadinima, tai turejo buti salto rukymo kiaulienos sprandine. Kaip bebutu gaila, sprandine buvo visiskai nerukyta, tik sudyta. Buvome labai nusivyle, nes tai pastebejome, kai jau ruoseme Kaledu stala.
Gruodzio 30taja vel teko buti toje pacioje Maxima parduotuveje. Kai pardaveja pavere tai, ko mes praseme, bandziau mandagiai pasakyti, kas buvo nutike.
Atsakymas nuliudino- mes parduodame tai, ka tiekejas atveza. Man pasakius, kad jei gaminys neatitinka aprasymo, jis neturetu buti vitrinoje ar jo pavadinimas turetu buti pakeistas tam, kad neklaidintu zmoniu, vargsele pardaveja kiek pasimete. Pasiule grazinti keitimui.
Gaila, kad Maxima darbuotojai visiskai nera parengti priimti atsiliepimus. Jei nera galimybiu juos parengti, ar vadovai neturetu buti informuojami apie tokio pobudzio ivykius?
Labiausiai nuliudino tai, ka teko nugirsti man pasitraukus nuo vitrinos- pardavejos garsiai tarpusavyje aptarinejo ivyki ir vienas is komentaru buvo " cia ne ta salis, kur galima ateiti ir reiksti pretenzijas".
Ar Lietuva ta salis, kur klientas nera gerbiamas? Ar Maxima stengiasi formuoti ivaizdi Lietuvos, kurioje vartotoju teises ne tik kad pazeidinejamos, bet dar ir atsiliepimas yra pakomentuojamas?
O juk butu taip paprasta tiesiog pasakyti- atsiprasome, ivyko nesusipratimas. Dekojame uz atsiliepima. Stengsimes atidziau tikrinti prekiu standartus.

Nepaisant sio nesusipratimo, Maxima, mano nuomone, yra pats patogiausias prekybos centras. Visada randame norimu prekiu ir dziaugiames galedami apsipirkti sioje parduotuveje.