Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pigu.lt | Įmonė tragedija |

Užsisakiau dvi prekes iš šios įmonės (2015.12.07), atsiskaitant buvo didelėm raidėm nurodyta pristatymo data GRUODŽIO 18d., atėjus tai dienai, sulaukiau kurjerio skambučio, kad tik dalis siuntos bus atgabenta. Susisiekus su pigu.lt vadybininkais, vienintelis dalykas kurį išgirdau tebuvo "atsiprašome". Vadybininkas nurodė, kad siuntos pasieks mane šiandien, t.y. gruodžio 21 dieną, dėl čios priežasties abiejų siuntų pristatymo datą pakeičiau į gruodžio 21 dieną. Šiandien gavau, deja, tą pačią penktadieninę siuntą ir man priėmus šią siuntą, elektroninį laišką iš pigu.lt įmonės, kuriame nurodyta, jog mano užsakymas jau yra visas įvykdytas, nors tegavau tik pusę savo siuntos. Savo ruožtu susisiekiau su kurjeriais, kurie nurodė, kad tik šiandien t.y. gruodžio 21 dieną patys gavo tą siuntą iš pigu.lt, todėl aš ją gausiu dar sekančią dieną. Man dar neteko susidurti su tokia neatsakinga įmone, kuri pati nežino kur randasi siunta ir kada ji pasieks gavėją. Paskutinį kartą iš čia perku ir tikrai savo draugams NEREKOMENDUOSIU iš čia prikti, jau geriau aš sumokėsiu keliais eurais brangiau kitoj įmonėj, tačiau būsiu tikra, kad mano užsakymas bus įvykdytas laiku.