Sveiki, draudziu kasko lietuvos draudime savo audi. Ivykis ivyko mano kieme isejusi ryte pamaciau ant masinos ibrezimus, matesi kad buvo perbraukta ir dar trenkta per dureles ir sparna. Draudimas uzfiksavo ivyki, liepe kreiptis i savo oficialu autoservisa del zalos ivertinimo, kreipiausi. Nuvykus i servisa, servisas padare nuotraukas ir teige kad ivykis vienas, pati prasyme parasiau kad ivykis vienas bet dvejose vietose. Sutikau moketi francize 145 eur. po savaites taisymo skambinu pati i servisa ir auto jau pataisytas tik draudimas neapmoka mano auto taisymo. galiausiai skambinu i draudima ir bendrauju su beveik visais konsultantais, galiausiai jie teigia kad mat auto ivertintas kaip du ivykiai ir kad reikia vel registruoti ivyki ir vel moketi francize arba laukti ismokos or paciai remontuoti. skambinu savo draudimo brokeriui tas sako kad taip buti negali. dabar mano auto liks vel servise. moku uz kasko kas menesi po 90 e… tai kas cia per aptarnavimas? kur kreiptis? kur rasyti skunda? kodel oficialus tarpininkas servisas ir draudikas viska traktuoja skirtingai? kodel klientas cia turi prasyti ismaldos kai jau moka ir tai permoka. pati dirbu tarptautiniu mastu su visais lietuvos ir uzsienio klientais, turiu tokias duomenu bazes, kad jeigu sis draudimas nesureguos i mano skunda, as isplatinsiu sia informacija per visa lietuva, kad visi Lietuvos zmones zinotu kokia yra Lietuvos draudimo bendrove. aciu uz demesi.