Lankiausi Healthy Joy salone, Žemaitės gatvėje šią savaitę, nes gavau kuponą masažui. Nerašiau iškart, norėjau, kad praeitų šiek tiek laiko, tam, kad galėčiau kuo konstruktyviau papasakoti, kodėl man labai nepatiko jūsų paslauga.
Puikiai suprantu, kad nėra nemokamų dalykų ir eidama su kuponu gausiu reklaminį parodomąjį masažą, po kurio galėsiu nuspręsti, ar toliau naudotis paslauga. Masažistė buvo tikra savo srities specialistė ir puikiai palaikė pokalbį, sužinojau nemažai naujo. Todėl esu labai dėkinga Živilei už darbą. Tačiau ta "schema" po procedūros yra tiesiog juokinga, kuomet masažo specialistė su tavo "problemų lapu" ir rekomendacijomis lyg egzamine atsiskaitinėja salono vadovei, o ši, akivaizdžiai griežta ir pyksta ant masažistės, kad neva nesugebėjo man parduoti paslaugų paketo.
Masažistės yra puikios amatininkės, tegul jos tai ir daro. Neverskite jų pardavimų vadybininkėmis, nes žmonės ne visada moka ir gerai dirbti, ir pardavinėti. Tuo labiau, nesitikėkite, kad jos padarys jūsų, t.y. administratorės - vadovės, darbą.
Pats masažas man labai patiko ir jei nebūčiau spaudžiama prie sienos perbraukti kortele ir palikti 260 eur už dar 10 masažų (įdomu, ar kam nors yra siūloma mažiau?) ir "man taip reikalingų" 5 priemonių už dar 200 eur, tikrai buvau nusiteikusi apsilankyti kitą savaitę ir dar mamai dovanų Kalėdoms nupirkti. Bet išėjau lyg iš bordelio, gailėdama mergaitės, ant kurios madam supyko.
Jei tik negalvotumėte, kad jūsų klientės kvailos, tikrai uždirbtumėte d