Visą laiką maniau, kad DPD siuntų tarnyba kažkuo ypatinga, pirmaujanti ir puikiai aptarnaujanti klientus įmonė, GAILA iki kol teko pačiam susidurti.
Tenka pastoviai bendrauti su kitomis siuntų pervežimo įmonėmis nes pastoviai perku internetu, tačiau dar nebuvau susidūręs su tokia kuri NESUSISIEKIA su klientu prieš atvažiuodama. Kitos tarnybos LPEXPRESS, VENIPAK visuomet susisiekia susiderina vietą ir laiką, jų vairuotojai/kurjeriai jau kone gerais pažįstamais patapę ir dar niekada nepasišiukšlino, o DPD jau nuo pirmos pažinties nesusisiekia, atgabena sulaužytas prekes (dėl prekių sugadinimo ar kompensacijų aš nesiskūsiu, tą padarys tų prekių pardavėjai, kurie keis naujomis) atvyksta nesuderintu laiku. Aš esu DPD aptarnavimu ir paslaugomis nepatenkintas, gaila, bet net neradau dpd puslapyje kaip tiesiogiai jiems apie tai pranešti, jeigu jie ir turi tokią skundų skiltį, tai ja labai gerai slepia.