Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Dextera UAB | Negerbia klientų |

Daugiau tikrai nesinaudosiu DEXTERA paslaugomis. Ir ne todėl, kad jų produktai genda. O todėl, kad norint juos prisikviesti remontui ar gauti sulūžusią detalę reikia nueiti kryžiaus kelius.

Sugedus pakeliamiems vartams (šešios dienos pasibaigus garantiniam periodui) teko jų laukti tris kartus. Sutartu laiku 10 val. nepasirodė, 10.30 pradėjau skambinėti, tada po pietų man atskambino ir pranešė kad šiandien neatvažiuos. Persitarus laiką kitos dienos popietei vėl neatvažiavo, vėl niekas nepranešė kad užstrigo, teko pačiam aiškintis ir perskirti laiką vakarui. Galiausiai atvažiavo, pakeitė plokštę (sugedo, nes sulijo, dabar padėjo taip, kad lietus nepatektų), paėmė krūvą pinigų, nes garantinis pasibaigęs, o kad sulijo, tai ne jų kaltė.

Nulužus žaliuzi krypties reguliavimo lazdelei jau lankiausi jų biure tris kartus. Šeštadieniais ir vakarais ten sėdi kažkoks nežiniukas ir siūlo atvažiuoti darbo metu, lyg šeštadienis ar 17.15 nebūtų darbo laikas, juk skelbiasi kad dirba iki 18. O atvykus 16.45, vadybininkės net supyksta (kada gi jus atvykote, kai mes užsidarome). Tačiau pažada kitą dieną užsakyti iš sandėlio detalę pakeitimui ir paskambinti, kai ją turės. Kai nei kitą, nei dar kitą dieną niekas neskambina, o DEXTERA telefonas pasitinka pypsėjimu, pakeliui į namus vėl sustoji prie DEXTEROS, ten vėl randi nežiniuką ir visa istorija sukasi laikrodžio ratu.