Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

dellshop.lt | Nepatikimi |

Nerekomenduoju turėti reikalų su dellshop kompiuterių pardavėjais- "tipo atstovais" - konkrečiai su kompanija kuri yra Vilniuje Kubiliaus gatvė 23. Jų adresą išmeta iš karto kaip atstovus vos tik įvedi Dell kompiuteriai https://www.google.lt/aclk?sa=L&ai=DChcSEwi99LLvgJrcAhULTRgKHXT-B7QYABAAGgJsZQ&sig=AOD64_2q1j4SILo-cMLrenD9PKmBYxl2Yw&q=&ved=0ahUKEwjf6q3vgJrcAhUF2ywKHd7mASEQ0QwIJQ&adurl=
Užsisakiau kompiuterį Dell Precision 7520 kuris pagal aprašymą jų svetainėje turi kamerą ir šviečiančią klaviatūrą. 1. Prekė buvo pristatyta be kameros, be šviečiančios klaviatūros ir išpakavusi kompiuterį buvau nustebinta, kad kompiuteris be mano žinios buvo išpakuotas, įjungtas ir netgi neperspėjus manęs sukurtas useris su mano vardu ir pavarde, pasak pardavėjo kad atsiusti atnaujinimus. Aš manau, kad buvo pažeistos mano pirkėjo teisės.
Jei pirkčiau pirma karta kompiuterį gal ir patikėčiau tokia nesąmone, bet esu ne vieną kompiuterį pirkusi per Skytech kompanija ir Dell kompiuterius taip pat , ir gaudavau visa kokybišką servisą ir prekę taip pat. Deja šį kart Skytech kompanija neturėjo šio modelio, del to ir kreipiausi į Dellshop tikėdamasi kokybiškos paslaugos ir prekės. O vietoje to girdžiu, kad tai normali praktika, kad pardavėjas išpakuoja, daro kažkokius atnaujinimus sukuria userius be pirkėjo žinios, kad aš gmailininke kuriai buvo skirtas dėmesys ir ateityje su gmailininkais nebus taip maloniai bendraujama. Kad prekė outlete gulėjo kelis mėnesius irgi nebuvau informuota, o ir pats vadybininko tonas bendravimo įžeidžiantis ir nemalonus. Ne ką geresnis tonas ir įmonės vadovo, kuris net nesiteikia atsiprašyti, o gražinus prekę atgal per numatytą prekės grąžinimo laikotarpį ir paprašius pralaukus savaitę grąžinti įmokėtus 2799Eur pinigus, buvo atsakyta , kad jie turi 30 dienų grąžinti pinigams, nors apie tai buvau neperspėta, taip pat. Kompiuteris man reikalingas darbui ir užsakius kitoje kompanijoje , privalėsiu negavus man priklausančių pinigų laukti neaišku kiek kad įsigyčiau prekę kuri atitinka aprašymus ir mano poreikius ir yra taip reikalinga tiesiogiai mano darbe. Mano giliu supratimu aš perku prekę ir turiu ją gauti neišpakuotą, originalioje pakuotėje. Kai kreipiausi į pardavėją su pretenzija, kažkodėl jis net nepaminėjo grąžinimo priežasties - kad kompiuteris be kameros , kuri taip pat svarbi mano darbui, nors įdėtoje dėžeje apie kompiuterį knygelėje aiškiai nurodyta kad turi būti kamera. Ieškojau šiuo pavadinimu kompiuterio kokį gavau iš Dellshop ir neturiu supratimo iš kur jie jį ištraukė , nes visur šį kompiuterį rodo su kamera , šviečiančia klaviatūra, ir dar piršto anspaudu.
taigi sakoma geriau mokytis iš kitų klaidų. Kompiuterį gražinau 07 04 ir dar šiandien 07 12 nesu atgavusi pinigų. ir negana to su manimi niekas nesusisiekė, turėjau ieškoti ir skambinti pati, kad atgaučiau savo įmokėtus pinigus. vadovas aiškina kad perdavė buhalterijai, ir paprašius buhalterijos telefono numerio, nemandagiai atkirto, kad jie nedalina buhalterijos telefono numerių. tada leiskite paklausti ar ne vadovas duoda nurodymus buhalterei ???
O man buvo pasakyta darykite jūs ką norite. Suprantu , kad mane siunčia daryti ką noriu , o jie darys ką nori.