Nekokybiška kinietiška vartų automatiką nustojo veikti atsiradus pirmiesiems šalčiams. Galiojant garantiniam aptarnavimui bendrovės atstovų paprašėme atvažiuoti į vietą pašalinti gedimų. Gavome atsakymą: „Pažymime, kad nei LR Civilinis kodeksas nei LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymai nenumato įpareigojimų pardavėjui važiuoti nemokamai pas pirkėją... Todėl prašome pristatyti parduotą daiktą į parduotuvę adresu...“
MELAS!
LR Civilinio kodekso 363 straipsnis ir Mažmeninės prekybos taisyklės reglamentuoja netinkamos kokybės prekių ir paslaugų keitimą ir grąžinimą, pagal kurį pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekei grąžinti veža pardavėjas. Informavus apie tai gerbiamą pardavimo vadovą Martyną, kuris ir įtikinėjo, kad "neprivaloma važiuoti nemokamai" įmonė visgi sutiko atsiimti prekę.
Bet jeigu mes nusileistume, taptume jų nekokybiškos įrangos vežiotojais. O jeigu vėl nebeveiks? Vėl išmontavimas-nuvežimas-atvežimas-sumontavimas? Čia taip atrodo įmonės „Digitalas“ garantinis aptarnavimas? Nepasiduokite, kovokite, viešinkite ir jokių būdu netapkite šios įmonėlės vergais!
PS. Iš puslapio https://rekvizitai.vz.lt/ šis mano komentaras buvo jau 3 kartus pašalintas. Gerbiamas Digitale, ar tiesa Jums tokia nepalanki?