Digitalas įžūliai meluoja prisidengtamas mistiniais LR teisės aktais!
Nekokybiška kinietiška vartų automatiką nustojo veikti atsiradus pirmiesiems šalčiams. Galiojant garantiniam aptarnavimui bendrovės atstovų paprašėme atvažiuoti į vietą pašalinti gedimų. Gavome atsakymą: „Pažymime, kad nei LR Civilinis kodeksas nei LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymai nenumato įpareigojimų pardavėjui važiuoti nemokamai pas pirkėją... Todėl prašome pristatyti parduotą daiktą į parduotuvę adresu...“
MELAS! Pagal LR Civilinio kodeksą dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekei grąžinti veža pardavėjas.
Informavus apie tai gerbiamą pardavimo vadovą Martyną, kuris ir įtikinėjo, kad "neprivaloma važiuoti nemokamai" įmonė visgi sutiko atsiimti prekę.
Bet jeigu mes nusileistume, taptume jų nekokybiškos įrangos vežiotojais.
Nenusileikite, kovokite, viešinkite!