Pirkau prekių už nemažą sumą. Tai buvo playstasion su dviem pulteliais ir žaidimu. Tik išpakavus prekę ir ją pirmą kartą išbandžius buvo pastebėta, kad vienas pultelis brokuotas. Nunešiau į pigu.lt parduotuvę Klaipėdoje, tai vietoj to, kad tiesiog pakeistų nauju, jie išsiuntė į garantinį. Garantiniame išlaikė maximumą dienų, t.y. 40. Ir uždelsė apie savaitę. Ir ką, nieko jie ten nedarė, parsiuntė naują. Savaime aišku, kad reikėjo keisti į naują, nes jis tiesiog neveikė iš karto! Kreipiausi praėjus mėnesiui garantiniame, klausiau ar čia normalu pas mus taip, aišku sakė, jog į garantinį vistiek reik siųst, net jei atnešiau iš karto po vieno naudojimo.
Kai praėjo 40 dienų ir negavau jokių žinių, skambinau nurodytu pigu.lt numeriu, man pasakė, jog mano žaidimų pultelis kitą dieną jau bus Klaipėdoje. Nuvažiau kitą dieną po pietų, dirbo belekaip nemaloni ir mandra darbuotoja, kuri pasakė, kad mano pulto nėra ir be žinutės apie gautą pultą net neičiau. Ir kai pasakiau, kad gal reiktų į vartotojų teises kreiptis, jis pavartė akis, nusiprunkštė ir atsakė KREIPKITĖS. Ok :)
Nu ką palaukiau žinutės dar dvi dienas ir nieko negavau, paskambinau vėl nurodytu numeriu ir man pasakė, kad prekė tą dieną, kai buvau nuėjus ir patekus pas mandrąją darbuotoją jau buvo gauta ir paruošta atiduoti ir nesupranta kodėl negaunu jokio sms.
Žodžiu išvykau keliom dienom ir sms vistiek negavau, tad po savaitgalio iškart nuėjau į pigu ir PAGALIAU ATGAVAU prekę, o kai paklausiau kodėl aš negaunu jokio sms, nors prekė pas jus jau savaitę, darbuotoja pasakė NEŽINAU.
Žinau, kad Lietuvoje aptarnavimas vienas baisesnių yra, nu, bet, kad tiek reikia drąskytis ir laukti dėl žaidimų pultelio, kuris jau buvo sugedęs tik gautas, tai aš iš viso be žodžių.