Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Mobili linija, UAB | Mobili linija |

Po pusmečio telefono naudojimo pradėjo ekranas nereaguoti į lietimą, nunešiau į mobili taisykla laukiau apie pustrečios savaites ir grįžo su nerastu gedimu ir atnaujinta programa. Tik atsiėmus ekranas neveikė. Nešiau antrą kartą. Po savaites paskambino pasakė jog nustatyti mechaniniai pažeidimai ir garantinis nebegalioja. Gali suremontuoti už 64eurus. Remonto atsisakiau nes pažeidimų nebuvo nei pirmą kart nešant nei antrą. Jų nenustatė ir priimant mano telefoną. Na ką telefonas sugrįžo labai greitai, tada kreipiausi į vartotojų teises. To sudaužyto telefono nepasiėmiau nuvyko inspektorius liepė grąžint pinigus, tada apskundė jo apžiūra. Tuomet vyko dar vienas inspektorius.. žodžiu po 4mėn pinigus grąžino. Rekomenduoju neskubėti atsiimti telefono tinkamai neapžiūrėjus, neatiduokite kvito tegul pasidaro kopija ir nebijokite kreiptis į vartotojų teises :)