Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Robotomanija | Nerekomenduoju prikti iš Robotomanijos |

Nerekomenduoju prikti iš Robotomanijos dėl šių priežaščių:
1. Nusipirkus robotą siurblį nebuvo pateikti jokie pirkimo-pardavimo dokumentai, tik garantinis talonas. Su įsigytu siurbliu turėjome aibę gedimų. Pardavėjas atlikdavo siurblio remontus, tačiau gedimai nesibaigdavo. Galiausiai, netekę kantrybės, kreipėmės į Vartotojų teisių tarnybą dėl nekokybiškos prekės grąžinimo. Deja vartotojų teisių tarnyba negalėjo padėti dėl to, kad neturėjome pirkimą-pardavimą patvirtinančių dokumentų (nes mokėjome grynais, o pardavėjas šių dokumentų neišdavė). Tuomet kreipėmės į pardavėją su prašymu
pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinančius dokumentus. Deja pardavėjas šių dokumentų nepateikė. Kyla klausimas, ar pardavėjas vykdydamas savo veiklą tinkamai veda dokumentinę apskaitą, ar tiesiog ignoruoja klientą ir neišduoda šių dokumentų.
2. Remonto darbų administravimas pasirodė visiškai neprofesionalus. Po kažkelinto roboto
siurblio gedimo, paskambinus pardavėjui ir nupasakojus gedimo požymius, pardavėjas
nurodė pabandyti gedimą pašalinti atjungus roboto akumuliatorių ir palaukiant keletą
minučių, tokiu būdu pilnai perkraunant robotą. Atlikęs šią procedūrą įsidėmėjau
akumuliatoriaus dydį ir formą. Kadangi ši procedūra gedimo nesutvarkė, robotą nuvežėme
pardavėjui remontuoti. Kai buvo sutvarkytas robotas, pastebėjome, kad robotas pradėjo
dažniau nei įprasta išsikrauti. Pirma šovusi mintis buvo, kad roboto akumuliatorius paseno.
Tačiau kartą atsitiktinai nuėmus roboto akumuliatoriaus dangtelį pamačiau ten įdėta
dvigubai mažesnį akumuliatorių nei buvau matęs prieš tai. Mano kreipimasis į pardavėją dėl
baterijos buvo ignoruotas.
3. Netekęs kantrybės ir visiškai nusivylęs įsigyta preke, norėjau pateikti savo, kaip vartotojo,
atsiliepimą apie įsigytą prekę robotomanija.lt svetainėje. Be abejo, prekę įvertinau prastai,
tačiau mano įvertinimas buvo cenzūruotas ir kultūringas. Parašius įvetinimą, internetinės
svetainės sistema pranešė, kad įvertinimas bus patalpintas, kai jį patikrins moderatorius.
Deja, mano įvertinimas apie dulkių siurblį taip ir nepasirodė. Ir šiaip, visi svetainėje
patalpinti įvertinimai apie siurblį robotą įtartinai labai geri. Kodėl nėra mano įvertinimo? Gal
pardavėjas savo svetainėje filtruoja tik gerus atsiliepimus apie prekes?

Mano patarimas planuojantiems įsigyti brangią buitinę įrangą: pirkti tik iš didelių, patikimų ir
autorizuotų buitinės įrangos pardavėjų.