Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB R2L | Serviso patikra |

Nuomonė apie servisą UAB R2L įsikūrusį Justiniškių 134 gatvėje, teko apsilankyti ir man, norėdamas sužinoti apie automobilio gedimus prieš parduodant, pirkėjas panoro įsigyti automobilį su žinomais gedimais, nepanoro važiuoti į autorizuotą servisą, kur buvo visą laiką automobilis buvo aptarnaujamas. Automobilio patikra truko lygiai 20 minučių, pirmas kas nustebino, kad mechanikas nesugebėjo įvažiuoti į boksą normaliai nepaspaudęs sankabos pedalo, jau per langelį šaukia sankabos gedimas. Galvoju dar kokią naujieną pasakys, tokio kaip laido diagnostinio pajungti negalėjo, kad nuskaityti klaidas, pasakė negalima perskaityti pabrėšiu įrangą naudojo NE ORIGINALIĄ pats prieš pirkdamas tikrinau originaliame servise ir man patvirtino visus duomenys apie ridą, elektroniką, variklio būklę, signalizaciją, sankabos būklę (kuri kažkodėl buvo tvarkinga, ir nuolat tikrinama iki pardavimo), važiuoklės gedimus, gavau pažymą patvirtinančią apie automobilio gedimus, remonto kainas. Netikrino nei variklio būklės, galinės važiuoklės dalies, ratų guolių, elementarios srovės nutekėjimo pastatant automobilį ant signalizacijos, atmestinis darbuotojų darbas, sudaro nuomonę, kad tik pirkėjas mokėtų pinigus už įvertinimą ir stebuklingai sugalvotus gedimus. Pirkėjas, žinoma, pasakė, kad nepirks, manęs tai nenustebino, priešingai apsidžiaugiau, šiuo metu darau projektą. Gaila, pasidarė pirkėjo pastangų, pinigų, laiko,norėčiau, kad darbuotojai atliktų darbą tinkamai, išrašytų pažymas apie automobilio būklę, kurioje nurodytų darbų kainas, gedimus, ir patikrą prieš perkant atliktų ne per 20 minučių, bet per 2 valandas, tiek trunka patikra autorizuotame servise. Vadovas ir jo darbuotojai turi daryti išvadas, bet neapgaudinėti klientus, siekti aukščiausios kokybės.