Jeigu manote, kad jūsų vartotojo teisės yra pažeistos:
- Užsiregistruojate šioje svetainėje ir įsigyjate asmeninę paskyrą, kurios dėka vyks oficialus komunikavimas su įmone ir Lietuvos nacionaline vartotojų federacija.
- Pildote pateiktą skundo įmonei formą. Pridedate mokėjimo faktą įrodančius dokumentus bei užpildytą ir, ranka arba mobiliu parašu pasirašytą, skundo formą. Www.vartotojuskundai.lt siunčia pateiktą skundą ir priedus įmonei, kuri per 14 d. privalo jums atsakyti. Jūsų asmeninėje paskyroje suformuojamas dokumentas, įrodantis faktą, kad skundas buvo išsiųstas. Šio dokumento reikalauja valstybinės ginčų institucijos, jei kreipsitės į jas dėl ginčo nagrinėjimo.
Pastaba. Jei prie pateikto skundo nepridėsite pasirašyto skundo/formos, sistema vistiek nusiųs įmonei skundą. Apie 30% įmonių geranoriškai atsižvelgia į teisėtus vartotojų reikalavimus.
Nuasmenintas skundas yra paviešinamas interneto viešinimo priemonėse.