Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Tv Play Home | TV play home |

Laba diena, nuo 2008 metų naudojuosi ,,Viasat televizija'' paslaugomis. Kuri šiuo metu pakeitusi pavadinimą - ,,Home tvplay '' Jų paslaugomis naudojuosi Didžiojoje Britanijoje.Sutartis pratęsdavau kas 24 mėn. ir 36 mėn.
2018m. birželio mėn.sulaukiu skambučio, kad sutartis į pabaigą ir norint ją pratęsti reikės įsigyti ir naują priedėlį, kadangi ,, senas'' priedėlis jau nebeveiks. Su sąlygomis sutikau ir 2018 06 08 pratęsiau sutartį.
Sutartyje, mokesčiai ir lengvatos: Platininis - 25,99 EUR + 0 EUR/36mėn. (VPS5) (b.a.)

Į mėnesį moku po 25.99 EUR. Įsigijus naują paketą, pradėjome naudoti 2018 m. rugpjūčio mėn. Atlikinėjau pavedimus laiku. 2018 m. lapkričio mėn.trečioje sav.jų paslauga nutrūko, dėl jų pačių priežasties. Naujas priedėlis ,, nepagauna'' signalo ir , kad dedamos visos pastangos gedimą pašalinti. Informuotas telefonu buvau, kad visoje Didžiojoje Britanijoje nemato ,, Home tvplay'' paslaugos ir greičiausiai viskas išsispręs tik po naujų metų. Lapkričio mėn.skambinau šiuo Tel. Nr. 8-52363365 daug kartų ir tikslinausi ar man nereikės mokėti už paslaugą kurios nėra. Mane konsultantai patikino, kad užrašė mano prašymą savo duomenų bazėje ir pasistengs padėti. 2018 m. gruodžio mėnesį skambinu trejetą kartų tikedamas, kad gal gedimas bus pašalintas greičiau ir kad visdėlto artėja metų šventės, taip pat pasitikslindamas dar syki ar nereikės mokėti už paslaugą kuri nėra matoma ir teikiama. Praneša, kad busiu informuotas ir taikys nuolaidą ir tikėtina, kad nereikės mokėti.Sausio mėnesį skambinau 3 kartus ir kalbėjausi su konsultantais, prašiau vadovų tel.nr. jie tokios informacijos neteikia.
Nutraukti sutartį turiu parašyti prašymą ir per 30 darbo dienų jie man ją nutrauks taipat pristatau ir visą paketą su kortele, prasymas parasytas, korteles grazintos, tačiau praso mane sumoketi 270 EUR uz ankstyva sutarties nutraukima. Nors paslaugu negaunu nuo Lapkricio menesio 2018 metu.
Manau neturiu mokėti už jų pačių padarytą žalą klientui ir prašau padėti išspręsti šią problemą.
Aciu