Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

membershop | DĖL BATŲ GRĄŽINIMO |

Laba diena,
Kreipiuosi dėl susiklosčiusios situacijos pirkimo-pardavimo sandorio metu, buvo pirkti iš fizinės parduotuvės MemberShop adresu Taikos pr. 61, Klaipėda, batai. Batai yra su broku nešioti negaliu nes dešinio bato aulas remiasi į kulną ir trina, matuojantis parduotuvėje to nepajutau (fiziškai parduotuvėje pasimatavus nevaikštoma, tiek daug, kad būtų galima spręsti ar batai atitinka kokybės reikalavimus. Batai buvo avėti vieną dieną.
2024 m. balandžio 2 d. nuvykus į parduotuvę, grąžinti prekės, dirbusi darbuotoja,  prekę apžiūrėjo, kadangi batai buvo nešioti ir negrąžino pinigų ir prekės nepriėmė. Prekė buvo su visa pakuote (dėže) atnešta, čekis taip pat. 
Perkant batus 2024 m. kovo 24 d. buvo informuota, kad grąžinti galėsite per 14 dienų. Terminas grąžinimo yra nepraleistas. 
2024 m. balandžio 3 d. kreipiausi į parduotuvę el. paštu, kad pateiktų raštu atsakymą dėl susiklosčiusios situacijos. (Prisegu atsakymą ir parduotuvėje padarytas nuotraukas).
Kadangi batų nešioti negaliu vienas batas yra mažesnis ir per kulną spaudžia (gamybinis brokas), prašiau parduotuvės grąžinti sumokėtą sumą arba pakeisti į kitą prekę, arba pakeisti dydį, kažkaip pašalinti trūkumus.
Kaip dėl garantinio, kuris pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatas galioja 2 metus, ar mano atveju pardavėjas yra teisus, nesuteikdamas pirkėjui jokios galimybės pašalinti trukumų?

Dėkoju Jums už skirtą laiką.
Lauksiu atsakymo.

Gražios dienos.

Pagarbiai
Olanda Lapinskienė
Mob. +370 605 29 319
El. p. olandaa@gmail.com