Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Benu vaistinė, , Jeruzalės g. 4 | Vaistininkės atsisakymas priimti užsakymą |

Šiandien, kovo 23 d, apie 11.20 val Benu vaistinės, esančios adresu Jeruzalės g. 4, darbuotoja, prisistačiusi vardu Agnė ir atsisakiusi nurodyti savo pavardę, atsisakė priimti užsakymą vaistams ir nurodė kreiptis į kitą vaistinę. Esmė tame, kad aš jai parodžiau sunaudotų vaistų pakuotę ir paklausiau, ar turi. Ji atsakė, kad neturi, bet gali užsakyti. Aš paprašiau užsakyti; pateikiau prašomą asmens dokumentą. Įsidėjau minėtą pakuotę ir ruošiausi eiti, tik dar paklausiau, ar jau viskas. Ji atsakė, kad ne, ir pradėjo užrašinėti užsakymą į sąsiuvinį. Berašydama paskė vaisto pavadinimą, kurį sudaro žodis ir kelios raidės, aš atsakiau - neatsimenu tų raidžių, bet aš gi jums rodžiau pakuotę. Galimai pardavėjau nepatiko mano tonas, nes ji atsisakė priimti užsakymą - tiesiogai pasakė: tad aš nepriimu užsakymo, kreipkitės į kitą vaistinę. Na, kurį laiką padiskutavom tuo klausimu; prašiau pakviesti vyriausią pagal pareigas darbuotoją, bet atsisakė; prašiau nurodyti savo pavardę, bet atsisakė ir 'patarė' ateiti pirmadienį. Darbuotoja sąlyginai jauna, apie 30 m. ir, mano nuomone, elgėsi visiškai neadekvačiai atsisakydama aptarnauti klientą, net  jei kliento balse ir nuskambėjo susierzinimas, kad profesionali vaistinės darbuotoja, praėjus porai minučių, tiksliai neatsimena vaisto pavadinimo. Ji, žinoma, galėjo tiesiog paprašyti manęs parodyti pakuotę dar kartą, bet to nepadarė. Per visą mano gyvenimą tokios situacijos neturėjau. Ar tikrai leisime jaunąjai kartai turėti tik teises ir neturėti pareigų?