Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pigu.lt | Negrąžinti pinigai už prekę. |

2024.02.01 įmonėje Pigu.lt (Klaipėda Taikos pr. 139 PC "Molas") pirkau ausines Sennheiser HD 599 mod. Nr. 99758747 už 159.95€. Deja prekė buvo nekokybiška t.y. blogas- nekokybiškas ausinių garsas. 2024.02.13d. kreipiausi į pardavėją. Parduotuvės Klientų aptarnavimo specialistas Marius minėtą prekę patikrino, kad nėra naudota, sugadinta, sulaužyta ar pan. Ir ausines priėmė, patikinęs, kad pinigai man bus grąžinti dviejų savaičių bėgyje. Paėmė  ir mano pirkimo čekį. Man išdavė PREKĖS PRIĖMIMO PERDAVIMO AKTĄ, o ant parduotuvėje likusio akto užsirašė mano asm. banko sąskaitos nr. Deja pinigų man nesugrąžino. Negavau ir jokių pranešimų iš Pigu lt šiuo klausimu. 2024.02. 27d. paskambinau įmonės telefonu nr. +37052595004 pasiteirauti dėl šios situacijos. Konsultantė man pareiškė, kad įmonė atsisako grąžinti pinigus. Prašau padėti išspręsti šią situaciją.

Pigu.lt pateiktas atsakymas.

Laba diena,

informuoju, kad UAB "Pigu" su Klientu dėl šios situacijos bendrauja tiesiogiai, be tarpininkų.

Gražios dienos!