Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MAXIMA LT UAB | blogas aptarnavimas |

Maximoje Tuskulėnų g.66 Vilniuje vasario 29 d. 12.20 ėjau į savitarną susimokėti už prekes, išmetė, kad prekė nerasta. Informacijos skyriuje prašiau įvesti į sistemą, kasininkė skambino vadybininkei ir ji sakė/ melavo, kad įves rytoj. Tačiau kai suradau kitą vadybininkę, ji man surado ir įvedė prekę iš karto. Kasoje norėjo atimti prekes.
Labai nepatinka grubus aptarnavimas ir melavimas. Šioje parduotuvėje jau ne pirmą kartą prekės būna neįvestos ir jų neišeina nusipirkti. Norėtųsi, kad būtų geresnė tvarka ir nebūtų nesklandumų.

MAXIMA LT UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Dėkojame, kad radote laiko parašyti atsiliepimą apie nemalonią patirtį mūsų parduotuvėje. Vertiname kiekvieną klientą, skiriame daug dėmesio ir pastangų, ugdant mūsų darbuotojus, mokant juos ne tik mandagiai, bet ir profesionaliai aptarnauti klientus. O nepagarbus ir neprofesionalus darbuotojų elgesys su klientais mūsų įmonėje nėra toleruojamas. Todėl Jūsų pateikta informacija perduota parduotuvės administracijai, jog situaciją išanalizuotų, aptartų su darbuotojais ir primintų jiems, jog situacijos, kurias galima išspręsti iš karto, nebūtų atidedamos vėlesniam laikui. Taip pat darbuotojai pakartotinai bus supažindinti su mūsų įmonėje galiojančiu klientų aptarnavimo standartu, kad tokių situacijų ateityje galėtume išvengti.

Bendrovės vardu atsiprašome dėl kilusios situacijos.

Linkime Jums gražios dienos.