Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

SellMarket | Pinigus susimokėjau, prekės negavau, pinigų negražino |

Š.m. sausio 28 d. iš internetinės parduotuvės SellMarket.lt užsisakiau elektrinę vaflinę LAKOMKA, kaina - 49,99 eur + 4,99 eur pristatymas per LP Exspress paštomatą. Viso: 54.98 
Gavau laišką patvirtinantį, kad mano Užsakymas#2897 yra įvykdytas. Ramiai laukiau savo siuntos ir atsiėmimo kodo iš paštomato. 
Praėjus  dvylikai dienų jau pradėjo darytis neramu ir Vasario 9 dieną parašiau laišką pardavėjui su klausimais, kada apytiksliai gausiu siuntą ir apskritai kokia užsakymo būsena. Atrašė kitą darbo dieną, atsiųskite užsakymo numerį, išsiunčiau, ir vėl tyla. Vasario 13 dieną pakartojau savo klausimą, kaip yra su mano siunta. Ir vėl tyla, tada  Vasario 16 dieną vėl parašiau laišką su prašymu iki vasario 25 d., atsiųsti [Užsakymo #2897] kurį užsisakiau sausio 28d., prekę, arba gražinti pinigus. Kitu atveju kreipsiuos į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl sukčiavimo. Tą pačią vasario 16 d., SellMarket pardavėjas atrašė, kad pirmadienį (vasario 19 d) prekė bus pristatyta. 
Žinoma pirmadienį jokios prekės aš negavau tada vasario 22 d. parašiau laišką į Paysera klientų aptarnavimo centrą, jie taip pat parašė pardavėjui paklausimą bei paprašė susisiekti su manimi ir išspręsti susiklosčiusią situaciją, o manęs paprašė susisiekti su  jais, jei iki 2024-02-27 pardavėjas su manim nesusisieks.
Kadangi SellMarket pardavėjas su manimi nei susisieki, nei gražino pinigus už prekę apie tai informavau Payserą klijentų aptarnavimo skyrių, kaip ir buvo prašytą susirašinėjime su jais. Jie pasiūlė kreiptis į jus. 

p.s. Jeigu reikės galėsiu atsiųsti susirašinėjimo kopijas

Pagarbiai,
Dalė Bruzzgienė
Tel: +37064037822