Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas | Wizzair pažeidimai grąžinant pinigus |

Turiu įsigyjęs skrydį skrydžių kompanijoje Wizzair.
Gavau elektroninį lašką iš kompanijos, kad skydis atšauktas.
Kiek žinau per 7 dienas turėtų būti grąžinti pinigai, deja kopanijos tinklapyje nėra opcijos pateikti paraišką pinigų grąžinimui.
Parašęs Jiems laišką gavau atsakymą, kad pretezija bus išnagrinėta per 30 d.
Taip gaunasi kad kompanija kWizzair kreditavau nemokamai apie 3 mėnesiu bei dar mėnesį lauksiu jų sprendimo dėl pinigų grąžinimo.
Manau, kad tai yra neteisinga ir prašau imtis priemonių tokiai situacijai pakeisti.

Laba diena,

Gavome Jūsų paklausimą.

Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.

Norime perspėti, kad Wizzair aviakompanija ilgą laiką neatsakinėjo į ECC-Net teikiamus vartotojų skundus, susidarė nemaža skundų eilė. Mūsų kolegos Europos vartotojų centre Vengrijoje prašo kol kas neteikti jiems naujų skundų, kol nepaaiškės, kad kontaktai su šia aviakompanija atkurti ir skundus vėl galima spręsti taikiu būdu. ECC-Net skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, mes neturime vykdomųjų ar sankcijų taikymo įgaliojimų, todėl skundų rezultatas priklauso nuo aviakompanijos noro bendradarbiauti.

2024 m. sausio mėn. pabaigoje gavome tiesioginį Wizzair kontaktą, kuriuo kreipėmės dėl keleivių skundų. Atsakymo kol kas negavome. Prieš siunčiant daugiau skundų, norime pabandyti sulaukti bent vieno atsakymo. Užpildykite skundo formą ecc.lt svetainėje, informuosime apie naujienas.

Ką šiuo metu galima padaryti papildomai?

1. Jei negrąžinti pinigai už patį skrydį: pasidomėkite, galbūt galite sumokėtą sumą susigrąžinti per savo banką, pritaikius pinigų susigrąžinimo chargeback procedūrą, o gal turite kelionių arba pirkinių draudimą, kuris galėtų padengti bent dalį nuostolių?

2. Galite kreiptis į Vokietijos neteisminių ginčų nagrinėjimo instituciją SÖP tiesiogiai. Wizzair yra šios organizacijos narys ir į paklausimus atsako, nors ir lėtai. Skundas turi būti teikiamas anglų kalba: https://soep-online.de/en/your-conciliation-request/

3. Taip pat rekomenduojame apsvarstyti galimybę pasinaudoti Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūra, pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007. Ši procedūra taikoma ieškiniams, kurių suma ne didesnė kaip 5 000 eurų (neįskaitant išlaidų), visose ES valstybėse narėse, išskyrus Daniją.

Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūra yra alternatyva nacionalinėms procedūroms. Per šią procedūrą priimtas sprendimas yra pripažįstamas bei vykdomas kitoje ES šalyje ir negali būti ginčijamas. Dėl šio ieškinio nebūtina samdyti advokato, ieškinys turėtų būti išnagrinėtas greičiau, o procedūra yra paprastesnė, ypač nagrinėjant tarpvalstybinius ieškinius. Daugiau informacijos:
https://e-justice.europa.eu/content_small_claims-42-en.do

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite.

Europos vartotojų centras