Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Oris | Prašymas dėl avanso sugrąžinimo |

Sutartį su Oris.lt sudarius Gruodžio 6 dieną, dėl šilumos siurblio pastatymo, ir pagal sutartį pervedžiau 1 000 Eur. avansinį mokėjimą į banko sąsakitą LT104010051003388814, priklausančią įmonei Oris.lt. Su įmonės vadovu ir vadybininku dar kontaktavau iš karto po avanso sumokėjimo dėl tolimesnių darbų. Vėliau įmonės direktorius ir visas personalas dingo. Su įmonės personalu nebepavyko susisiekti nuo 2024 metų Sausio mėnesio. Niekas iš įmonės neatsako į skambučius, el. laiškus, žinutes. Buvo bandyta daugybę kartų susisiekti su įmonės vadovu Sauliumi Tamulevičiumi, tačiau jokio atsako nesulaukiau. Įmonės oficialus puslapis tapo nebeaktyvus Sausio pradžioje.

Rašiau laiškus šiems el. adresams: info@oris.lt, saulius@oris.lt (vadovas), frankas@oris.lt (vadybininkas)

skambinau šiems numeriams: +37064200008 (vadovas, Saulius Tamulevičius), +37069000046 (vadybininkas), +370614661000 (buhalterė), +37052647637 ir +37065401351 (rekvizituose nurodyti kontaktai)

Paslauga taip ir nebuvo suteikta ir niekas iš įmonės manęs nebeinformuoja dėl tolimesnių darbų. Pradingus visam įmonės personalui ir direktoriui, prieš dvi savaites, raštu informavau juos dėl noro susigrąžinti avansą. Vėliau paaiškėjus, kad yra dešimtys žmonių nukentėjusių nuo šios įmonės k
reipiausi į Policiją dėl sukčiavimo, tačiau ikiteisminis procesas nebuvo pradėtas, nes tyrėjas nusprendė, kad įmonę ir mane sieja civiliniai teisiniai santykiai.

Prisegu sutartį ir avansinio mokėjimo įrodymą, taip pat laišką, kuriuo prašiau grąžinti avansą.

Pagarbiai,
Mindaugas Mickus