Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt | Nepristato prekės |

2023m. 07.27d. buvo patvirtintas užsakymas prekės pirkimui, tačiau iki šios dienos siunta vis dar neatkeliavo. Sumokėta suma 19,99Eur.

08.20d. buvo pasiteirauta info@preke1.lt dėl prekės pristatymo, kadangi siuntos sekimo informacijoje buvo nurodyta, kad išsiusta prekė buvo grąžinta siuntėjui.

08.22d. Gavau atsakymą su atsiprašymu, kad užtruko siuntimas dėl logistikos problemų ir paminėjo, jog prekę išsiuntė dar kartą ir kad prekė atkeliaus keletos dienų laikotarpyje

08.30d. Vis dar neatvykus siuntai kreipiausi vėl el. paštu norėdamas susigrąžinti sumokėtus pinigus, tačiau iki šios dienos nei isigytos prekės, nei pinigų grąžinimo nesu gavęs. Atsakymo iš pardavėjo taip pat nesulaukiau

09.05d. Parašius papildomą laišką kaip priminimą taipogi negavau jokio atsakymo iki šios dienos.

Mėginant susisiekti telefonu darbo metu visuomet yra ijungtas atsakiklis, kad šiuo metu nėra galimybės susisiekti.

Jeigu prekės nuo šios dienos nepavyks pristatyti per 7d. noriu kuo greičiau susigrąžinti sumokėtus pinigus.
Taip pat prieduose pridėjau visus siųstus ir gautus laiškus įmonei ir siuntos sekimo būseną šiam momentui.


Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki,

klientui buvo atliktas pinigų grąžinimas.
---
Pagarbiai,
Viktorija Jonikaitė
Klientų aptarnavimo specialistė
Prekė1.lt