Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

IĮ SALVATA | Dėl nesąžiningų sutarčių ir veiklų |



2023-06-26 nunešiau taisyti dvi
kokteilines. Iš karto paprašė 25 EUR už kiekvieną (50 EUR). Bandžiau aiškintis
kodėl. Priėmėja kažką neaiškiai pakalbėjo, kad galutinė kaina bus po pataisymo,
tuomet ir sumokėsite Ir išspausdino Techninio
aptarnavimo aktą
, paskaičiau, kad čia už diagnostiką. Po mėnesio
paskambino, kad nepataisoma: atsiimsite ar utilizuoti? Sakiau – atsiimsiu. Kai
atėjau atsiimti, klausiu už ką tie 25 EUR, ar tai realu? Vėl priėmėja „sulindo“
į kompiuterį – sumokėjot tai sumokėjot.



Nunešiau į kitą įmonę. Priėmėjas
aiškiai painformavo, kad už diagnostiką – 9 EUR. Ir jau nespėjus pareiti namo,
atsiuntė sąmatą – 22 EUR už kiekvieną kokteilinę.



Taigi SALVATA aiškiai sukčiauja
savo paslaugų marketingu. Ji, reikia manyti, net neatlieka jokios patikros, o
gyvena vien iš „diagnostikos“ darbų užkeltų kainų.



Kontroliuojančiosios
organizacijos turėtų pasidomėti apie įmonėse taikomas diagnostikų kainas ir jų
skirtumus.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,

labai ačiū už tokį operatyvumą!

Sėkmės Jums ginant vartotoją.

Pagarbiai
Z.K.