Atstovaujame savo nariams sprendžiant vartotojų ginčus
preke1.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki, Vida.
Pagal Jūsų el. paštą (v.svajone@gmail.com) suradome Jūsų užsakymą (užsakymo numeris #20574).
Jūsų užsakymas pateiktas rugpjūčio 10 dieną.
Pagal mūsų el. parduotuvės pristatymo terminus aprašytus el. parduotuvės Siuntimo politikoje, užsakymo išsiuntimo terminas yra 1-3 d.d., pristatymo terminas yra 5-12 d.d., bendras terminas yra 6-15 d.d. Tai reiškia, kad Jūsų užsakymas bus pristatytas iki rugpjūčio 29 dienos.
Siuntimo politika - https://preke1.lt/pages/siuntimo-politika
El. paštu atsakome 24 darbo val. bėgyje taip, kaip tai nurodyta mūsų el. parduotuvės taisyklėse, į Jūsų laišką taipogi bus pateiktas atsakymas.
Jeigu turėsite daugiau klausimų - prašome kreiptis el. paštu info@preke1.lt
Dėkojame už supratingumą.
Pagarbiai,
Prekė1.lt komanda
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Sveiki,
informuoju, kad prekės dar negavau. Gavau įmonės nurodymą sekti prekę pagal pateiktą nuorodą, kur jokios informacijos apie mano prekę nėra. Prašau paviešinti ginčus nagrinėjančiai institucijai.
Pagarbiai
V.L.
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Sveiki,
patikrinusi sistemą matau, jog prekė buvo pristatyta rugsėjo 7 dieną. Skundas yra nepagrįstas, prekė gauta per terminą, nurodytą mūsų parduotuvės Siuntimo politikoje.
---
Pagarbiai,
Viktorija Jonikaitė
Klientų aptarnavimo specialistė
Prekė1.lt