Laba diena, p. Vidai.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Mums labai svarbu, kad lankydamiesi mūsų parduotuvėse Jūs jaustumėtės patogiai, o mūsų darbuotojai būtų draugiški ir visada pasiruošę Jums padėti.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad apsipirkdami mūsų parduotuvėje Vytauto g. 111A, Ukmergėje, pasijutote nemaloniai dėl galima netinkamų parduotuvės savitarnos kasos darbuotojos veiksmų.
Esame dėkingi, jog skyrėte laiko mums parašyti apie šį nemalonų įvykį. Siekdami ateityje išvengti panašių situacijų, mes informavome parduotuvės vadovą, kad imtųsi atitinkamų veiksmų.
Ateityje, maloniai kviestume kreiptis į mus tiesiogiai, kad galėtume greičiau išsiaiškinti situaciją ir atsakyti Jums tiesiogiai.
Dėkojame dar kartą už skirtą laiką. Mes nuoširdžiai stengsimės, kad mūsų klientams būtų malonu lankytis LiDL parduotuvėse.
Gražios dienos.