Jūsų užklausą dėl automatinio mokėjimo nutraukimo nekeičiant mokėjimų periodiškumo, išsprendėme Jūsų naudai. Nuo šiol apmokėti už Būsto ir Asmens draudimus galite banko pavedimu. Rekomenduoju atidžiai sekti apmokėjimo terminus, sumokėti laiku, kad apsauga nenutrūktų.
Kaip kalbėjome telefonu, SavasLD matysite pakeistą mokėjimo tipą. Jei kils klausimų, kreipkitės į savo draudimo konsultantę."
Iš bendrovės gavau palankų sprendimą, tačiau draudimo įmoka buvo automatiškai nurašyta, nepaisant gauto atsakymo. Įmoka nurašyta netiksli, automatiškai nuskaičiuota 1,59 mažesnė suma, kurią sumokėjau išsiaiškinusi LD svetainėje pati. LD draudžiuosi daugiau nei 10 metų, nėra buvę draudiminio įvykio, tačiau jeigu taip būtų nutikę dabar, išmokos nebūčiau gavusi dėl nepilnai apmokėtos sąskaitos. Ar draudimas taip elgiasi tikslingai? LD atsakymas žemiau.
Skundo gavimo dieną Jūsų sutikimą dėl automatinio mokėjimo anuliavome. Tačiau pavedimo užklausa sistemoje į banką buvo išsisiuntusi dar balandžio 6 dieną, todėl nuskaitymas įvyko.
Taipogi pridėtas automatinio mokėjimo nutraukimo ir mokėjimų skaidymų dalimis administracinis mokestis.
Šis atsakymas nepaaiškina, kaip būtų draudiminio įvykio metu ir kodėl administracinis mokestis yra ne bendroje sąskaitoje, o LD savitarnos sveitainėje nurodoma, jog yra būsto draudimo nepriemoka.
Dėl asmens draudimo. Kilus nepasitikėjimu LD, nusprendžiau atsisakyti asmens draudimo. Gavau laišką (žemiau).
informuojame, kad vėluojate sumokėti 41,94 Eur įmoką už asmens draudimą, poliso Nr. 393386371. Mokėjimą atlikite savo savitarnos paskyroje www.savasld.lt arba kitu Jums patogiu būdu – juos visus rasite www.ld.lt/mokejimai. Jei per 35 dienas nuo šio pranešimo gavimo dienos įmoka nebus sumokėta, apgailestaujame, tačiau prarasite draudimo apsaugą ir susidariusi skola gali būti perduota įgaliotam duomenų tvarkytojui – skolų išieškojimo įmonei. Jeigu draudimo įmoką jau sumokėjote, nekreipkite dėmesio į šį pranešimą. Daugiau informacijos rasite savitarnos svetainėje www.savasld.lt, o kilus klausimų kreipkitės į Jus aptarnaujantį draudimo atstovą arba telefonu 1828. Pagarbiai „Lietuvos draudimas“ Kodėl dėl savanoriško draudimo nutraukimo galiu būti skolininke? Draudėja, su kuria kalbėjausi telefonu nurodė, jog nutraukus šį metinį draudimą, kurio įmokas dalinu į 2 dalis, reiktų susimokėti 12 eurų. Laiške apie tai nerašoma. Ar LD veiksmai teisėti? Kodėl aptarnaujantis atstovas, į kurį nurodoma kreiptis mini nutraukimo galimybę, o laiške gąsdinama skolos išieškojimu? Negavau atsakymo ir dėl būsto draudimo, ar bendrovė automatiškai nurašydama nuo sąskaitos mažesnę sumą, nei realiai yra pateikiama vartotojui jungiantis LD svetainėje, vykdytų draudiminius įsipareigojimus esant reikalui? |
________________