Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lietuvos paštas | Lietuvos paštas |

   Kreipiuosi dėl Lietuvos pašto neveiklumo ir atsainaus požiūrio į klijento poreikius. 2023.02.10 iš LP Alytaus padalinio išsiuntėme siuntą- dovaną anūkei 5- ąjam gimtadieniui į Jungtinę Karalystę, Angliją. Siunta dar nepristatyta ir Anglijos paštas jos nemato ir negali pasakyti, kur ji randasi. Patarė kreiptis į siuntėjo šalies paštą, t.y. į LP. Prieš 2 savaites kreipiausi į LP dėl siuntos- sekė biurokratinis atsirašymas- vežama, laukite ir pan. Palaukiau. Bet kantrybė turi ribas, tuo labiau, kad paštas nesiėmė jokių priemonių, kad nustatyti, kur yra siunta ir kada ji pasieks adresatą. Aš gi nežinau, per kokias tarpininkavimo, vežimo ir logistikos įmones LP veža ar skraidina siuntas į Angliją. Jei žinočiau, tai pats ieškočiau. Bet tada iškyla klausimas- kodėl pašto darbuotojai neatlieka savo tiesioginio darbo nesirūpina klijentų korespondencijos pristatymu, nes už tai gauna ganėtinai padorų užmokestį. Kreipiausi į LP kovo 16, atsakymas atėjo kovo 17- suvesti siuntos numerį ir parašyti, kad siunta vežama galiu ir aš- esmės tai nekeičia. Siuntos Nr. RE239675640LT.
   Būtų malonu sulaukti pagalbos.
   Su pagarba
   L. Radavičienė