Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Dvi Tylos" | Nepristatytas apmokėtas užsakymas |

Prekės užsakytos ir už jas apmokėta: 2022-08-21 22:53:07 (mokėjimo nurodymas  ir užsakymo informacija pridedama). Užsakyme nurodyta, kad knygos bus pristatytos rugsėjo mėn. (laiškas pridedamas). 2022 m. spalio 27 d. 9:18h pasiteirauta nurodytu el. paštu, kada bus pristatytas užsakymas. Atsakymas negautas (laiškas pridedamas). Pakartotinai pasiteirauta 2022 m. lapkričio 4 dieną 8:34h dėl prekės pristatymo - atsakymas negautas. Dar kartą pasiteirauta: 2023 m. vasario 1 d. 11:09 atsakymas gautas, kad užsakymas pasieks per artimiausias keletą dienų. Užsakymas gautas 2023 m. vasario 15 d. (gavimo informacija pridedama). Išpakavus užsakymą gauta viena iš užsakytų dviejų knygų (nuotrauka pridedama). 2023 m. vasario 15. informuota, kad gautas ne pilnas užsakymas, gautas atsakymas, kad trūkstama knyga bus atsiųsta atskira siunta. 2023 m. vasario 22 d. paliktas atsiliepimas Facebook platformoje apie knygyno nepristatomas prekes. Gautas atsakymas ir pasiūlymas atšaukti užsakymą ir grąžinti pinigus, paprašyta pristatyta pilną užsakymą ir kompensuoti uždelsimą, atsakyta, kad užsakymas bus pristatytas, kompensacija bus pridėta (susirašinėjimas pridedamas). Šiuo metu nei užsakymas, nei kompensacija nėra gauta. Norėčiau artimu metu gauti savo užsakymą ir kompensaciją už sugaištą laiką.