Laba diena,
jeigu pirkote iš ES registruoto pardavėjo ir nepavyksta išspręsti savarankiškai, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui (čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/ ).
Jeigu mokėjote kortele ir negavote prekių, tai galite kreiptis į savo banką, kad pritaikytų pinigų susigrąžinimo (angl. charge back) procedūrą.
Jeigu pirkote iš ne ES registruoto pardavėjo, tai čia galite rasti vartotojų teises ginančias organizacijas kitose šalyse https://www.consumersinternational.org/
Jeigu pakliuvote ant sukčiavimo atvejo ir svetainė nebeveikia ir pardavėjas neatsakinėja, tai dėl sukčiavimo atvejų reikėtų kreiptis į teisėsaugos institucijas https://www.europol.europa.eu/report-a-crime/report-cybercrime-online
Europos vartotojų centras Lietuvoje
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.mail info@ecc.lt www.ecc.lt
Laba diena,
maloniai prašome pateikti skundą el.paštu: info@policija.lt, kuris būtų pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Suformuoti tokį dokumentą be papildomos programinės įrangos galite VĮ "Registrų centras" tinklapyje https://www.gosign.lt.
Autentifikuotą skundą taip pat galite pateikti per E. pilietis platformą (https://epilietis.lrv.lt/).
Geros dienos!
Pagarbiai
Asta Uldukytė
Informacijos teikimo skyriaus
Asmenų aptarnavimo tarnautoja
Tel. 8 700 60000
El. p. asta.uldukyte@policija.lt
www.policija.lt
www.facebook.com/Lietuvos.policija
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius, Lietuva