Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pepco Lithuania UAB | Pinigų grąžinimas |

 
       Laba diena,

 Norėjau pasidalinti labai nemalonia situaciją įvykusioje Pepco parduotuvėje Pasvalio mieste. Įsikūrusioje Vilniaus g. 61A. Pasvalys
2022-01-09 12:31 val., parduotuvėje už prekes atsiskaičiau banko kortele. Pinigų nuskaitymo operacija pavyko, tačiau, buvau paprašyta sumokėti už prekes grynais pinigais, dar kartą. Nes nepasirodė čekis ir užstrigo sistema. Čekio aš neprašiau. Bet iš parduotuvės su prekėmis išeiti nebuvo leista. 
Pasak, pardavėjos ir padalinio vadovės, tai jau ne pirmas toks kartas, kai stringa sistema. Todėl, aš už prekes sumokėjusi kortele prekių paimti negaliu, nors kortelės skaitytuvas parodė nuskaityta. 
Buvo reikalaujama mokėti grynais pinigais dar kartą, nes Gerb. E. Genelė parduotuvės pamainos vadovė, sakė "aš iš savo nemokėsiu". Paskambino Pasvalio parduotuvės vadovei, kuri mane užsipuolė, kad man neaiški jų vidaus politika.
Pinigus grąžins, bet tik vakare pateiks prašymą grąžinti į "helpą", turbūt pagalbą reikia suprasti.
 Taigi, likau be pinigų ir be prekių. Nebuvo pasiteirauta, net kur grąžinti pinigus.
Man paprašius parašyti pinigų grąžinimo lapą, buvau įžeidinėjama, kad nesumoku dar kartą grynais pinigais ir keliu problemas. Tada atspausdino išsaugotą kvitą ir surašė ranka, net ne paruoštoje formoje. Kuri manau turėtų būti parduotuvėje, tokiems atvejams fiksuoti. Kontaktus pateikti lape taip pat turėjau paprašyti pati. 
Grąžinimo lape buvo surašyta, kad atsisakau mokėti grynais pinigais už prekes dar kartą, ir jeigu negrąžins pinigų, su šia "špargalke" turėsiu ateiti į parduotuvę. Nors gyvenu visai kitame mieste. Lape nenurodė net per kurį laiką, bus grąžinti pinigai. 
Pasitikrinus el.bankinikystę radau nuskaitytus pinigus, prekių neturiu. Labiausiai gaila sugaišto laiko... sugaišto ne dėl savo kaltės. 
O, dėl nekompetetingų darbuotojų požiūrio į darbą.


Dėkoju už sugaištą laiką.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,


norime pranešti, kad situacija su klientu buvo sėkmingai išspręsta. Klientas gavo kompensaciją už jo poreikių neatitinkantį aptarnavimą bei pinigai buvo grąžinti į jo asmeninę sąskaitą.



Pagarbiai / Kind Regards

Rugilė Repšytė
Office Administrator


PEPCO Lithuania UAB | Viršuliškių al.34-1 | LT-05132 Vilnius
www.pepco.lt