Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Kesko Senukai Digital" | Dėl senukai pirkėjų apgaudinėjimo |

2021-11-13 užsisakiau pastatomą vonią  Besco Victoria, 1600 mm x 750 mm x 440 mm, patalpintoje senukų el. parduotuvėje prekė atrodė taip 

Vonia Besco Victoria, 1600 mm x 750 mm x 440 mm. Užsakymas patvirtintas 2021-11-13, taip pat perkant prekę buvo nurodyta, kad užsakymas man bus pristatytas 2021-11-17, tačiau užsakymo nurodytą dieną negavau, o užsakymų istorijoje jau buvo nurodytą, kad prekę gausiu iki 2022-01-19, nes prekė yra užsakoma. 2021-12-23 kurjerių tarnyba pristatė mano užsakymą, senukai.lt informavo, kad prekė jau man pristatyta, tačiau nepateikė sąskaitos-faktūros. Atidarius prekės įpakavimą radau brokuotą vonią (vonios karkasą be apdailos) 
.Kreipiausi į pardavėją dėl gautos prekės, gavau informciją, kad skundas bus išnagrinėtas ir su manimi susisieks per 14 dienų. 
Dar skundui neišnagrinėjus 2021-12-31 gavau apklausą, kaip aš džiaugiuosi jų įsigytą prekė, kur taip pat buvo patalpinta nuotrauka su vonia, kurią turėjau gauti. 
2022-01-03 gavau pagalba@senukai.lt atsakymą;

pagalba@senukai.lt

01-03, pr 09:52 (prieš 2 dienas)
skirta 
Sveiki,

deja, įvyko klaida ir mūsų tinklapyje buvo patalpintas netikslus prekės aprašymas. Į šios prekės komplektaciją panelė neįeina Apgailestauju, tačiau prekės tiesiog neturime į ką pakeisti, nes Jūsų išsirinkta prekė būtent ir yra ta - kurią gavote.

Žinoma, pripažįstame savo klaidą ir siūlome Jums išsirinkti patogiausią sprendimo būdą:
1. prekę, jei ji Jums netinka, galite grąžinti artimiausiame „Senukų” prekybos centre ir iš karto atgauti sumokėtus pinigus;
2. jei, prekė Jums nėra tinkama, tačiau galimybės prekės grąžinti patys neturite - mes mielai atvyksime ir ją pasiimsime iš Jūsų, na o kai prekė grįš į sandėlį - grąžinsime Jums pinigus bankiniu pavedimu - tai gali užtrukti iki 14d.;
3. vis tik, jei prekė Jums pasirodytų tinkama, mes mielai kaip kompensaciją už suklaidinimą suteiksime Jums papildomą 60 Eur nuolaidą, kurią Jums grąžinsime į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Lauksiu Jūsų atsakymo, kuris iš sprendimo būdų, Jums yra patogiausias.
Dar kartą kreipiausi į pagalba@senukai.lt, kad aš užsisakiau vonią tokią kokia buvo nurodyta jų tinklapyje ir norėčiau tokią prekę gauti, tačiau jokio atsakymo negaunu, taip pat iki šios dienos negaunu ir sąskaitos už įsigytą prekę. Susidaro toks įspūdis, kad įmonė užsiima klientų apgaudinėjimu. Taip pat noriu pažymėti, kad mano užsakyta prekę toliau yra prekiaujama, tačiau pakeisti broko nesiūloma.