Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

HOME3 | nepagrįsta SĄSKAITA | 2021-11-23

1.Turėjau užsisakiusi  home3 paslaugas + internetas. Sutartis baigėsi 21.10.03. Kadangi spalio 3 d buvo sekmadienis(savaitgalis), tai paskambinau prieš savaitgali pasakyti, kad kad sutarties prasitęsti, tikrai nebenorėsiu. Po to susisiekė vadybininkė ir dar kartą perklausė, ar tikrai nutraukiu sutartį, paaiškinau , kad baigesi spalio 3 d, kad noriu iskarto pranešti , kad daugiau nebeprasitęsiu. tai vadybininkė pasakė, kad ja nutraukia čia ir dabar. Aš jos dar perklausiau, ar man nieko papildomai moketi nereiks, jei ji dabar man nutrauks sutarti, likus dar porai dienų iki jos pasibaigimo. Ji užtvirtino, kad viskas gerai. nieko papildomai moket nereiks, čia įprasta procedūra. Ir liepė per savaitę laiko, į bet kurį bitės saloną pristatyti pristatyti kortelę, ką ir padariau. Dabar jie man išrašė sąskaita kurios nebeturėjo būti, gryzdami tuo, kad sutartį nutraukiau dvien dienom per anksti. Taip išeina , kad jie taip apgaudinėja klientus. visas pokalbis buvo įrašinėjamas iš jų pusės, tad įrašas turėtų būti.
2.Skambinau 21.11.10, Elekroninį laišką rašiau  21.11.21, visur atsakymas neigiamas, nepripažysta.
3. niekur daugiau nesikreipiau.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas. 2021-11-24

Sveiki,

informuojame, kad gavome Jūsų el. laišką ir atsakysime per 3 darbo dienas. Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.


HOME3 Klientų aptarnavimo centras
Jei iškilo techninių ar su sąskaitomis susijusių klausimų, daugumą atsakymų galite rasti mūsų puslapyje https://pagalba.home3.lt/

8 (5) 2363 365 arba 1869
info@home3.lt
www.bite.lt/home3
Žemaitės g. 15, Vilnius, LT-03504, Lietuva