A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to access array offset on value of type bool

Filename: models/files_m.php

Line Number: 190

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to access array offset on value of type bool

Filename: models/files_m.php

Line Number: 190

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB "Ignitis grupė" | dėl elektros skaitiklio perkėlimo kaštų | 2021-05-27

Sveiki,



 



kreipiuosi į Jus su skundu kaip
"Eso" klientė. Mano skundo pagrindas yra tai, kad prieš mane kaip
vartotoją yra taikomi nesąžiningi veiksmai.



Detalizuoju skundo esmę: įsigijus
nekilnojamą turtą (esantį adresu; Alyvų g.2 Ežerėlis, Kauno rajone),
persirašėme elektros vartotojų sutartį. Po kurio laiko pastebėjome, kad
pagrindinis mūsų elektros skaitiklis yra kito asmens nuosavybėje (privataus
asmens kieme), nedelsiant kreipėmės į "Eso", su prašymu situaciją
ištaisyti ir iškelti elektros skaitiklį į mūsų sklypo prieigą, kad elektros
skaitiklis mums būtų prieinamas. Gavom atsakymą iš "Eso", kad mes
turime padengti elektros skaitiklio perkėlimo kaštus. Kadangi, mes nesutinkame
apmokėti šių kaštų, buvo kreiptasi į "Eso" kliento skambučių centrą.
Pokalbio metu su operatore, buvo išdetalizuota situacija, mane kaip klientė
nuramino, kad elektros skaitiklis yra servituto zonoje kito asmens teritorijoje
ir niekas nieko negali padaryti. Norint tai pakeisti, mes turėtume apmokėti
skaitiklio perkėlimo kaštus. Tuo metu susitaikėme su šios situacijos sprendimu
ir palikome šį klausimą, taip kaip yra. 



Po kurio laiko sumąstėme
pasitikrinti elektros skaitiklio rodmenis ir ramiai nužingsniavome į svetimo
žmogaus sklypą pasitikrinti skaitiklio rodmenų, kieme pasirodė agresyviai nusiteikus
sklypo savininkė, kuri mus iškoneveikė ir pagrasino, kad daugiau nebeateitume į
jos sklypą. Sekančia dieną kreipiausi į "ESO', kad atsakingi asmenys
užfiksuotų skaitiklio parodymus, kuriuos galėčiau deklaruoti sistemoje,
siekiant apmokėti sąskaitas, nes aš pati negalėjau to padaryti. Tačiau visa tai
situacijos neišsprendė iki galo, kadangi mūsų elektros įvado galia yra tik 2kW,
tai dažnai įsijungus daugiau galios reikalaujančius prietaisus, "išmuša
skaitiklius", kurių mes negalim įsijungti, nes jie yra svetimoje
teritorijoje. Tokiu atveju turime kreiptis į "ESO' su skundu, kad neturime
elektros ir laukti, kol atvyks "ESO" darbuotojai ir mums įjungs
elektros skaitiklį esantį svetimoje teritorijoje. Po paskutinio tokio atvejo,
kai buvo vėl "išmuštas'" elektros skaitiklis užpildėme 'ESO"
paraišką, elektros galios didinimui su prierašu, kad skaitiklis būtų mums
pasiekiamoje vietoje. Už šios paraiškos pateikimą ir "ESO' paskaičiavimą
susimokėjome 31,75 euro. Gavome atsakymą, kad ši paslauga mums kainuos 1226,61
euro. Mes sutinkame susimokėti už elektros galios padidinimo kaštus, tačiau
griežtai atsisakome mokėti ir dengti "ESO" kaštus skaitiklio
perkėlimo. Kuriuos tikrai pagal visas įstatymines bazes turi užtikrinti
paslaugos tiekėjas, o ne vartotojas. Vienas iš esminių 'ESO"  keliamų
reikalavimų yra užtikrinti, kad elektros skaitiklis būtų įrengiamas prieinamoje
vietoje, tiek vartotojui tiek tiekėjui (skaitiklis iki vartotojo teritorijos
yra "ESO" nuosavybė). Šiuo atveju 'ESO" nevykdo savo reikalavimo
ir prašo mūsų padengti kaštus, kurie mano manymu mums nepriklauso.



Pagal LR ministro įsakymą, 'ESO'
privalo mums, kaip vartotojams, užtikrinti, kad skaitiklis būtų mums laisvai
prieinamoje vietoje, Kadangi "ESO' mums šios galimybės neužtikrina, prašau
Jūsų, kaip trečiosios šalies padėti išspręsti šią situaciją.



Prikabinu, 'ESO' siųstus skundus, iš
'ESO' darbuotojų raštu nesu gavus jokių atsakymų.



 



Pagarbiai, 



Kristina Pakulienė



867183489