Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | modern.lt |

Laba diena. Pirkau internetinėje parduotuvėje modernu.lt liemenėlę, kurios kaina 22,27€. Prekę gavau gegužės 24d. Ji man netiko. Tą pačią dieną parašiau el. laišką pardavėjui su prašymu atsiųsti grąžinimo formą,kurios siuntinyje nebuvo, jokio kvito taip pat nebuvo. Kai sumokėjau, gavau patvirtinimą, kad sumokėta. Gavau laišką su klausimais kas netiko ir kodėl noriu grąžinti. Iš karto į juos atsakiau, paaiškinau, kad netinka dydis ir kokybė. Jokio atsakymo. Dar parašiau, jei neklystu, tris laiškus su prašymu atsiųsti grąžinimo formą. Atsakymų negavau. Telefonu niekas neatsiliepia, palikau balso pranešimą, bet vėl nieko. Kaip grąžinti netinkančia prekę ir atgauti pinigus? Praeis dvi savaitės ir sakys, kad pavėlavau.

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Esame atsiunte jums grazinimo forma, prasome pasitikrinti el. pasta, jolitmei@gmail.com.
Dekojame.

Grazaus savaitgalio.