Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB "Lietuvos paštas" darbuotojų profesinės sąjungos Vilniaus filialas | Lietuvos pašto pristatymas. | 2021-04-13

Sveiki, parsiustos siuntos buvo ir jos šio metu nuo 04-06 dienos yra paliktos Vilniaus siuntų skirstyme, o pagal jų žodžius ją turėjo 07 dieną jau atvežti į Klaipėdą, bet iki šios dienos 13 diienos jinai nėra pajudėjusi. Peržiūrėjus komentarus yra ir daugiau žmonių, kurių siuntų neišsiunčia. 
Daugeli siuntų jie yra pranaikine ir žmonės jų negauna. 
Štai įrodymai iš jų facebook rašomų žinučių: 
Siuntos kiekvieną rytą iškeliauja iš logistikos centro ir pasiekia visos Lietuvos pašto skyrius, kurjerius ir laiškininkus!

AB "Lietuvos paštas" darbuotojų profesinės sąjungos Vilniaus filialas pateiktas atsakymas. 2021-04-26

Laba diena,
Dėkojame už pastabas. Atsiprašome, jei nepatenkinome Jūsų lūkesčių dėl teikimų paslaugų kokybės. Pažymime, kad šiuo laikotarpiu fiksuojame daug didesnį nei įprastai siunčiamų bei gaunamų siuntų kiekį. Be to, vis dar sutrikusi tarptautinė logistikos grandinė, siuntos gaunamos etapais bei dideliais kiekiais. Bendrovė deda visas pastangas, jog siuntos būtų apdorotos kaip galima greičiau. Šiuo metu situacija stabilizuota, didžioji dalis siuntų jau keliauja įprastai, o dėl techninių ir logistinių trikdžių susikaupusios siuntos išskirstytos, išskyrus pavienius atvejus dėl nekorektiškų gavėjo adreso ar kt. nesklandumų. Tam, kad galėtume patikrinti bei pakomentuoti konkrečių siuntų duomenis, prašome el. adresu kokybe@post.lt nurodyti siuntų registracijos numerius, siuntos gavėjo bei siuntėjo duomenis. Gavę šią informaciją, situaciją išnagrinėsime bei ją pakomentuosime detaliai.
Papildomai informuojame, kad pašto paslaugos teikėjo atsakomybės nustatymo ir žalos atlyginimo principai įtvirtinti LR pašto įstatyme, Pasaulinės pašto sąjungos Pasaulinėje pašto konvencijoje (toliau – Konvencija), ją detalizuojančiuose Pašto korespondencijos ir Pašto siuntinių reglamentuose. Šiuose teisės aktuose nustatyta vienoda visų universaliosios pašto paslaugos teikėjų atsakomybė – t. y., atsakomybė pašto siuntos siuntėjui, kaip siuntos savininkui (LR Pašto įstatymo 12 str. 1, 4 d., Konvencijos 5 str. 1 d., sutarties uždarumo principas), visiško arba dalinio registruotųjų, įvertintųjų pašto siuntų praradimo, sugadinimo arba nepagrįsto grąžinimo atvejais (Konvencijos 23 str. 1.2. p.). Žalos atlyginimas už pavėluotai pristatytą siuntą nėra reglamentuotas, tačiau, dėl netinkamai suteiktos paslaugos pristatant siuntą, siuntėjas turi teisę kreiptis į siuntos išsiuntimo šalies pašto tarnybą.
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei užtikriname, jog deda visas pastangas, kad paslaugos būtų teikiamos operatyviai bei kokybiškai.

Gražios dienos linkėdama !

Jovita
Tinklo padalinys
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė


Tel. 8 700 55 400
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt







Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.