Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Jogle LT, UAB | Prašau kompensacijos už valymo metu sugadintus rūbus | 2020-10-14

Laba diena,
2020.07.09 d. atidaviau rūbus valymui Joglės priėmimo vietoje PC BIG Vilniuje. Buvau perspėta tik dėl kelnių apačios, kad yra pažeistas audinys ir purvas gali neišsivalyti. Tai darbuotoja pažymėjo užsakymo lape.
Atėjus atsiimti rūbų kartu su darbuotoja (dirbo jau kita moteris) pamatėme, kad švarko, kelnių ir vienos suknelės audiniai yra sugadinti. Darbuotoja manęs atsiprašė, atidavė kitus išvalytus rūbus ir pasakė, kad sugadintus rūbus Joglė bandys sutvarkyti, o jei nepavyks tarsis dėl kompensacijos.
Greitu metu sulaukiau skambučio iš Joglės, prisistatė filialo vadove Rima. Ponia mane užsipuolė, neva kažkuo kaltinu, kalbėjo, kad mano atnešti rūbai yra nekokybiško audinio, kad Joglė savo darbą padarė ir aš turiu atsiimti rūbus, nes jie daugiau nieko nedarys. Kitą dieną sulaukiau skambučio iš Joglės PC BIGe, kur man taip pat pasakė, kad turiu atsiimti rūbus, kad jų manymu su jais viskas yra gerai. Pasakiau, kad noriu parašyti pretenziją, bet skambinusi darbuotoja pasakė, kad pretenzijos nepriims ir turiu rašyti į jų ofisą. Paskambinau į ofisą, telefonu susitarti nepavyko ir man buvo pasakyta pretenziją išsiųsti paštu, taip pat pasakė, kad elektroniniu paštu siųsti negalima.
Išsiunčiau pretenzija su kvito ir užsakymo lapo nuotraukomis rugsėjo 10 d. adresu T. Ševčenkos g. 16, Vilnius.
Jokio atsakymo aš iki šiol negavau, niekas su manimi nesusisiekė. Paskambinus telefonu buvo nemandagiai atsakyta, kad nieko nežino, kad skambinčiau tam, kam rašiau.
Prašau jūsų pagalbos šioje situacijoje.
Prašau, kad UAB Joglė LT kompensuotų mano patirtus finansinius nuostuolius:
1. valymo paslaugų kaštus: už suknelę 19 Eur, švarką 13 Eur ir kelnes 10 Eur.
2. sugadintų rūbų vertes: Suknelės "Jaeger" (https://www.jaeger.co.uk/), pirktos užsienyje prieš 2 metus kaina 150 Eur, Kostiumo "Ramunė Piekautaitė" (https://ramunepiekautaite.com/), pirkto prieš 3 metus dizainerės salone Vilniuje kaina 149+249= 398 Eur. Rūbai buvo puošnūs, dėvėti nedaug, tik progoms pasipuošti, mylėti ir saugoti, tad jų būklė buvo puiki. Vienintelis defektas buvo kelnių apačioje, išsipurvino ir pasidėvėjo nuo batų. Dėl to pretenzijų neturiu. Po valymo suknėlės audinys - aksomas - vietomis yra "nuplykęs", ties sijono klostę audinys taip pat yra pažeistas, atsirado dryžis per visą sijono plotį. Kostiumo, ypatingai švarko, bet ir kelnių taip pat, audinys daugelyje vietų yra sugadintas, išlindo kažkokie "plaukeliai".
Rūbai po valymo tapo netinkami dėvėti, todėl prašau kompensuoti pilną rūbų įsigijimo kainą.
Pridedu mokėjimo kvito ir užsakymo lapo kopijas. Rūbai šiuo metu yra Joglėje PC BIG.
P.S. Jei pavyktų vis dėlto rūbus sutvarkyti ir pašalinti visus trūkumus, pretenziją atsiimsiu.

2020-10-19

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atkreipia Jūsų dėmesį, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 dalies 2, 3 ir 4 punktuose įtvirtinta, jog vartotojas, kreipdamasis į vartojimo ginčus nagrinėjančią instituciją, privalo pateikti pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo į vartotojo kreipimąsi kopiją, o jeigu pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymas per šio įstatymo 21 straipsnio 2 dalyje nustatytą 14 dienų terminą negautas, – vartotojo kreipimosi į pardavėją ar paslaugų teikėją kopiją; vartojimo sutarties, dėl kurios kyla ginčas, kopiją, jei sutartis sudaryta raštu; prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijas. To paties įstatymo straipsnio 4 dalies 4 punkte įtvirtinta, kad vartotojo prašyme turi būti nurodytas vartotojo reikalavimas ir ginčo aplinkybės. Iš esmės analogiški reikalavimai vartotojo prašymui nurodyti ir Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2015-12-30 įsakymu Nr. 1R-382 patvirtintų Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklių (toliau – Taisyklės) 4 ir 5 punktuose.
Atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta aukščiau, paaiškiname, kad Jūs Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai el. p. tarnyba@vvtat.lt galite pateikti prašymą, pridedant aukščiau nurodytus dokumentus.
Be to, paaiškiname, kadangi Jūs nurodėte reikalavimą paslaugų teikėjo atžvilgiu kompensuoti pilną rūbų įsigijimo kainą, prie prašymo reikalinga pateikti šį reikalavimą pagrindžiančius dokumentus.
Dėl iškilusių papildomų klausimų galite kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartojimo paslaugų skyriaus vyriausiąją specialistę Oną Kušeliauskaitę el. p. ona.kuseliauskaite@vvtat.lt, tel. Nr. 85 250 38 67.
Pagarbiai,
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Vartojimo paslaugų skyriaus
vyriausioji specialistė Ona Kušeliauskaitė
El. p. ona.kuseliauskaite@vvtat.lt, tel. Nr. 85 250 38 67