Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Įmonė GranMar | skundas GRANMAR |

2020 vasario 13 d. V.Žemgulio įmonėje  GRANMAR ( Kuršių g. 1B, LT-48109 Kaunas ) užsisakėme kapavietės atnaujinimo paslaugas, t.y. naują paminklą su pastatymu, pamato apdailą ir gerbūvio sukūrimą ( kapavietės išlyginimas, akmenukai, juodžemis ). Kadangi dar buvo žiema, po to sekė karantinas, mes niekur neskubėjom ir  su V.Žemguliu buvo sutartas ( žodiškai ) terminas padaryti iki motinos dienos, t.y. 2020.05.03. po to statymą dar nukėlem, nes nebuvom spėjęišsilieti pamato. Liepos 1 d. pradėjome su V.Žemguliu derinti laiką, kada atlikti darbus, nes, jo teigimu, viskas seniai buvo paruošta. SMS žinutėmis sutarėme, kad darbai bus atliekami 2020.07.11-12 dienomis. Dieną prieš pasiskambinus V.Žemguliu pasakė, kad vėluoja su darbais ir numatytą datą darbų atlikti negalės. Sekanti data buvo sutartas sekantis savaitgalis t.y. 2020.07.18-19. Pradėjau ieškoti V.Žemgulio nuo 2020,07.16 dienos, telefonas buvo išjungtas, buvo neįmanoma susisiekti. Prisiskambinti pavyko tik pirmadienį 2020.07.20. V.Žemgulis pasakė, kad buvo išvykęs, nes per karščius nedirba. Pasiūlė naują datą 2020.07.25 dieną. Nuo 24 dienos vėl dingo, neatsako jokiais įmanomais būdais iki šios dienos . t.y.2020.07.28. Buvau 2 kartus nuvykusi į užsakymo priėmimo vietą Kuršių g. 1B, LT-48109 Kaunas. Ten sėdi vyrukas, kuris neteikia jkios informacijos. Palikau jam savo kontaktus, kad perduotų V.Žemguliui, bet iš to irgi jokios naudos. Esu sumokėjusi 400 eur avansą, nebežinau, kaip toliau elgtis. Kapavietė išdraskyta, norisi sutvarkyti kuo skubiau. Jei tas paminklas tikrai pagamintas, būtų šaunu, kad ponas V,Žemgulis "nesislapstytų" ir atliktų užsakymą iki galo kuo skubiau, jei vis tik jo nėra, noriu atsiimti avansą ir kuo skubiau užsisakyti kur nors kitur.  P.S. negaliu kažkodėl  prisegti dokumentų ( turiu avanso priėmimo kvita ir užsakymo sutartį )