Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Karapūzas LT, MB | Skundas dėl Karapūzas LT, MB |

Sveiki,
2020 m. liepos 8 d. užsakiau iš www.karapuzas.lt (Karapūzas LT, MB), užsakymo Nr. 741, prekę "Sintezatorius - pianinas su mikrofonu AG278" su pristatymu, tačiau iki šiol nieko negavau. Sumokėta suma 28,25 EUR.
Pardavėjas nei telefonu (nurodytu jo svetainėje) +37063034517 neatsiliepia, nei el. paštu labas@karapuzas.lt neatrašo (laiškai siųsti 07.11 d. ir 07.18 d. ir per puslapio www.karapuzas.lt sistemą 07.20 d.).

PRIDEDU:
1. Išankstinę MB Karapūzas LT sąskaitą serija KRP - 00741;
2. Laiško iš MB Karapūzas LT kopiją, kad užsakymas vykdomas;
3. Mokėjimo iš banko išrašą;
4. Mokėjimo iš Paysera patvirtinimą;
5. ir 5.1 Mano siųstų laiškų  MB Karapūzas LT ( el.p. labas@karapuzas.lt) kopijas;
6. Mokėjimo gavimo patvirtinimą iš MB Karapūzas LT.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt