Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

Omniva | Siuntos utilizavimas | 2020-06-26

   Sveiki, 2020.05.30, savo siuntinį (nr. CP05768965TEE), adresuotą sūnui Dariui Juknevičiui į P. Vileišio g. 20-501, siunčiau paštomatu su paslauga pristatyti kurjeriu, naudodamąsi Omnivos paslaugomis. Po poros dienų, nepristačius siuntinio, nors "sekimo informacijoje" buvo nurodyta, kad siuntinys jau įteiktas kurjeriui, skambinau į Omnivą (tel. +3707005507), pasakė, kad siuntinys kurjerio paimtas, ir artimiausiu metu bus pristatytas. Praėjus dar dienai, ir negavus siuntinio, skambinau - man pasakė, kad siuntinio dabar ieškoma ir suradus bet kokiu atveju mane informuos, paskambinę telefonu. Nesulaukusi skambučio iš Omnivos neuzilgo vėl skambinau į Omnivą - ir man pareiškė, kad siuntinys rastas kaip pazeistas, sugadintas ir jau UTILIZUOTAS !  Ar turėjo teisę Omnivą sunaikinti mano siuntinį, net nepranešus man ar mano sūnui, kad siuntinys atsirado ir tada mes spręstume ką su juo daryti, gi mano sūnus galėjo pats atvaziuti į Omnivos terminalą Vilniuje ir atsiimti siuntinį, klientams gi pristatomi ir apgadinti siuntiniai (kadangi per Omnivą jau esu nemazai siuntųsi - buvo anksčiau toks atvejas, kad pristatė apgadintą, bet nieko, nereiškiau pretenzijų tada, dziaugiausi, kad pristatė). Šiuo atveju - siuntinio viršuje kampas buvo aplietas (sudrėkęs, nors nieko siuntinyje nebuvo skysto) ir viršuje kiek įplyšęs, bet jisai tai nebuvo sutraiškytas, kad nebuvo galima atsiimti - kad klientui atiduoti, įdėjus siuntinį į kitą didesnę dėzę ir pristačius kurjeriu, uz kurį buvo sumokėta. Arba informuoti mus, kad siuntinys apgadintas ir atiduoti jį, o ne sunaikinti be įspėjimo. O dabar įmonė reikalauja įv. dokumentų pristatyti, kad įrodyti siuntinio vertę, gi aš siųsdama sūnui įv. daiktų, vitaminų ir. t.t. visko pridėjau, kurių net čekių neturiu, ne viską dabar ir prisimenu ko ten buvo reikalingų dalykų, vis gi dėzė buvo L dydzio, sunki - kaip man įrodinėti vertę, prie pretenzijų pareiškimo nurodziau, siuntinio vertę, kad grazintų 100 eur, o dabar Omnivos darbuotojai man įrodinėja el. laiškais, kad negali įvertinti siuntinio, tai ką - mano siuntinys vertas nuliui? Nejau sumokės tik uz siuntimą kurjeriu

Omniva pateiktas atsakymas. 2020-07-02

Sveiki,



Atsiprašome dėl nemalonios patirties.
Apgailestaujame, bet šioje situacijoje kompensuoti patirtų nuostolių negalėsime, kadangi siunta neatitiko Omniva LT standartinių paslaugų teikimo sąlygų:
5.1 Siuntose draudžiami šie dalykai:
• greitai gendantis maistas;
• pinigai;
5.12 Kad siuntinio turinys pakuotėje nejudėtų transportavimo metu, labai svarbu naudoti užpildomąją medžiagą ir įsitikinti, kad siuntinio turinys nėra per daug suspaustas pakuotėje – kitu atveju pakuotė gali neatlaikyti spaudimo arba turinio judėjimo pakuotėje transportuojant.
6.6 Skysčiai ir lengvai suskystėjančios medžiagos.
• Gali būti siunčiami tik hermetiškai uždarytuose induose.
• Kiekvienas indas turi būti įdėtas į stiprią dėžę, užpildytą sugeriamąja medžiaga norint apsaugoti talpyklą nuo sudūžimo, skystį – nuo išsiliejimo iš pakuotės ir / arba kitų siuntų ištepimo.
• Siuntėjas privalo tokius siuntinius pažymėti ženklu ,,Viršus” , kuris parodo, kad siuntinys negali būti apverstas ar kitaip pasuktas visų gabenimo procesų metu.



Jūsų atveju kompensuosime siuntimo išlaidas, kadangi siunta nepasiekė gavėjo.
Suprantame Jūsų nepasitenkinimą, kad nebuvote informuota apie siuntos utilizavimą. Atsiprašome dėl šios savo klaidos. Dėsime pastangas, kad ateityje Jums netektų susidurti su tokia nemalonia patirtimi.




Omniva LT