Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Jamk batus | Jamkbatus negrąžina pinigų |

Laba diena,
Noriu pasiskūsti internetine parduotuve Jambatus. Labai pasigailėjau, kad užsisakiau prekes neperskaičiusi komentarų. Visų pirma prekė buvo pristatytos ne po 2-8 d.d. ( taip jie nurodo savo tinklalapyje). Batai buvo užsakyti 05.26, juos gavau 06.20. Su šia situacija susitaikiau, tiek jau to. Tačiau vietoje užsakytų 4 porų batų gavau 3. O6.18 jie man parašė, kad jų nebus, ir paklausė ar nenoriu pasirinkti kitų, kadangi jau žinojau jų pristatymo terminus paprašiau, kad man grąžintų pinigėlius. Po kelių dienų nesulaukusi atsakymo paskambinau, buvo pasakyta kad pinigus grąžins, tik kaip visada jokios konkrečios datos. 07.01 vėl parašiau laišką dėl pavedimo, gavau atsakymą kad pavedimas bus atliktas, kai bus atliktas. Apstulbusi nuo tokio atsakymo paskambinau pasiteirauti kada pagaliau atgausiu pinigus, gavau standartinį atsakymą: jums atsakėme elektroniniu laišku. Man pasakius, kad manęs netenkina toks atsakymas ir man reikalinga tiksli, buvo numestas ragelis. Tačiau po kelių minučių atėjo laiškas, kad pavedimas bus atliktas artimiausiomis dienomis, laišką gavau, tai dabar laukiu kol ateis tos artimiausios dienos. Kol kas niekas pinigų negrąžino. Ši parduotuvė užsiima sukčiavimu, nežinau kur žiūri policija.

Jamk batus pateiktas atsakymas.

Laba diena, pirkėjai pristatytos 3 prekės iš 4, užsakymo pristatymas užtruko, nes buvo laukta 4 prekės papildymo, kadangi ši nebuvo papildyta, išsiuntėme 3 poras, taip pat pirkėjai buvo pasiūlyta išsirinkti kitą modelį, tačiau pirkėja nesutiko, informavome, kad atliksime pinigų grąžinimą, pirkėjai pinigų grąžinimas jau yra atliktas.