Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia | Dėl Huawei telefono garantinio remonto |

Perkant telefoną salone prekė mums buvo atnešta atviroje dėžutėje, todėl iš karto kilo įtarimas ar tai nebuvo naudota kaip salono pavyzdys ar kokiais kitais tikslais prekė. Buvome įtikinti kad salone prekės visos ateina atvirose dėžutėse ir prekę priėmėm. Po kelių mėnesių telefonas pradėjo staiga iškrovinėti ir strigti. Tuomet kreipėmės dėl garantinio bet kelis kartus buvome atkalbėti palikti telefoną, nes mums buvo siūlomos labai nepalankios sąlygos (neva telefono taisymas gali užtrukti net pusantro mėnesio, o pakaitinio telefono mums jie negali išduoti nes tai nėra numatyta sutartyje).
Pagaliau kilus kitiem nesutarimams iš principo 2019-02-26 dieną pridavėme idealios būklės bet su minėtais gedimais telefoną garantiniam remontui. net trys darbuotojos kruopščiai apžiūrėjo telefoną ir tikrai nerado prie ko prikibti bet vis tiek teigia kad privalo pažymėti kad telefono plėvelė turi minimalius naudojimo požymius. Tad gavome telefono pridavimo aktą ir telefoną palikome. Sakė kad mums praneš apie remonto eigą kelių savaičių bėgyje. Bet to nereikėjo laukti. Registracijos pranešimą gavome tą pačią dieną o pranešimą apie tai kad telefono neremontuos gavome 2019-02-28. Kai paskambinome mums teigė kad telefonas yra sulankstytas. Tai buvo akivaizdus melas. o tam įrodyti turime telefono priėmimo kvitą. Tad mėginome galų gale spręsti ginčą draugiškai bet iš manęs tik pasišaipė, o viename salone parekomendavo tą sulinkusį telefoną atsiimti kad po to nepaskaičiuotų man už jo saugojimą. Apie tai pranešiau tiesiogiai Huawei Lietuva atstovybei. Kalbėjau telefonu asmeniškai su vadovu. Mums buvo pažadėtas naujas naujesnis Huawei P20 Twilight telfonas. Tad tikime pažadu ir neabejojime Huawei garantija nei produkto kokybe. Salone pasielgė su manimi kiauliškai neatsižvelgiant kad esu lojalus klientas ir iki šiol turiu visas Telia teikiamas paslaugas bei tris mobilaus telefono linijas.

Telia pateiktas atsakymas.

Apgailestaujame dėl nepatogumų naudojantis telefono aparatu „HUAWEI P9 Lite“. Atsakydami norime paaiškinti, kad Telia, AB veikia pagal įgalioto techninio aptarnavimo centro „Telekomunikacijų paslaugų centro“ (toliau - TSC) pateiktas remonto Nr. R-26022019-173 išvadas. TSC pateiktoje įrangos priėmimo informacijoje, matyti, kad priėmimo metu, atliekant pirminę apžiūrą, 2019-02-26 buvo užfiksuoti šie įrangos defektai: LCD ir galinė dalis su plėvele pabraižytas, įskilęs rėmelis prie USB jungties, dėvėtas rėmelis. Per detalesnį patikrinimą, prieš pradedant remontą, techniniai darbuotojai nustatė, kad telefonas turi mechaninių pažeidimų, lenktas telefono korpusas (tai galima matyti TSC padarytose ir vartotojui pateiktose nuotraukose). Taip pat gavome patvirtinimą iš TSC, kad įranga buvo pristatyta pakuotėje, todėl siuntimo metu ji negalėjo būti pažeista.
Remiantis TSC remonto Nr. R-26022019-173 išvadomis remonto metu buvo rasti mechaniniai pažeidimai korpuso srityje. Šis defektas yra atsiradęs dėl gamintojo numatytų saugaus naudojimo taisyklių ir garantijos sąlygų nesilaikymo. Pažymime, kad garantija negalioja mobiliojo ryšio įrenginiui ir jo priedams, pažeistiems mechaniškai arba chemiškai (žr. garantinėje pažymoje 6.6 punktas). Neatitinkančioms garantinio prekių aptarnavimo sąlygų prekėms gali būti atliekamas negarantinis aptarnavimas t. y. telefonas gali būti taisomas už papildomą mokestį.
Norime paaiškinti, kad Vartotojas kreipėsi į įrangos gamintojo atstovus Huawei Lietuva, kurie norėdami išlaikyti kliento pasitenkinimą, išimties tvarka, sutiko pakeisti telefoną, registruodami šį įvykį kaip nenatūraliai pažeistos įrangos keitimą.