Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

pigu.lt | Aferizmas ,dingę pinigai |

2018.11.06 užsakytos prekės pigu.lt internetinėje parduotuvėje prekių užsakymo Nr. 28796828 prekių užsakymo suma = 364.64 EU . Užsakymas turėjo būti įvykdytas, t.y. prekės man pristatytos, 2018.12.04 d. Retkarčiais tikrinau savo asmeninę pigu.lt prekių prieigą internetu tačiau 2018.12.06. vis dar nesulaukus prekės ir jokių žinių apie ją patikrinau savo prekių užsakymo sąrašą ir pastebėjau - šios prekės užsakymas yra dingęs iš prekių sąrašo ,lyg ten net nebūtų buvęs . 2018.12.06 d. man pačiai pasiskambinus į pigu.lt atstovybę, išgirdau paaiškinimą, kad prekės yra atvykusios nurodyta prekių atvykimo data buvo 2018.12.06. , bet jos brokuotos- todėl užsakymas atšauktas. pigu.lt atstovybė net nesiteikė laiku apie tai mane informuoti ir pasiteiravus, kada bus gražintas apmokėjimas už šį užsakymą- atstovai net nesiteikė apie tai kalbėti, numykdami į ragelį apie tai, "kad tai tik buhalterijos reikalas". Po skambučio statusas mano pigu.lt užsakymų istorijoje vėl pasikeitė ir joje atsirado dingusi prekė su prierašu - " prekės atšauktos 04/12/2018 '' tai pat pažymėta neaiški kaina "užsakymo suma" = 4,99EU norėčiau , kad pigu.lt atstovybė paaiškintu ką tai reiškia. Dėl pigu.lt kaltės ir neveiksnumo, stabdomi remontai mano bute.Tai yra nemaži pinigai ,patirtas šokas beieškant patvirtinimų ,kad prekė buvo tikrai užsakyta ir pinigai iš mano sąskaitos buvo sumokėti. Tai yra- laiko, pinigų, nervų,sveikatos ir planavimo sąnaudos. Turiu dušo kabiną užsisakyti iš naujo, ji bus vežama 1-3 savaites neatgavus pinigų iš pigu.lt sumokėti už naują prekę neturiu galimybių, tai stabdo mano remontus ir gadina gyvenimo kokybę, nes aš neturiu kur nusimaudyti. Reikalauju pigu.lt vadovybę grąžinti mano sumokėtus pinigus už negautą prekę ir sumokėti man pridarytus moralinės ir materialinės žalos nuostolius t.y.- 100eu.