Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

EshopWedrop LTD | Neatgaunu prekės |

Nuo sausio 31 d. mano pačios lėšomis Vokietijoje pirkta prekė jau buvo eshopwedrop.lt sandėlyje prie Frankfurto. Tik po kelių parašymų ir poros savaičių laukimo galėjau apmokėti tarpininkavimo ir pristatymo į Lietuvos adresą mokestį (suformuoti užsakymą - pagal eshopwedrop.lt).  Nepadarius to, prekės neveža į LT. Teisinosi, kad atsinaujinusi sistema prašė įvesti mano telefono numerį +370.. formatu, nors aš jokių sistemos paklausimų negavau. Sumokėjus, 2024-02-13 d. atėjo laiškas, kad mano siunta išsiųsta į LT ir nurodytas Omniva sekimo kodas, kuris rodo tik užregistravimą, bet siunta nėra paduota kurjeriams ar įdėta į paštomatą. Į įvairias užklausas keliais el.paštais, tinklapio pagalbos užklausą neatsako, tel.nekelia, soc.tinkluose nereaguoja, eshopwedrop sistemoje nurodoma, kad prekė pristatyta, užsakymas baigtas. Omniva sekimo kodas užregistruotas prieš 8 d. ir neišsiųstas. Įmonė soc.tinkluose toliau reklamuojasi ir ragina pirkti, naudotis užsienio išpardavimais.

EshopWedrop LTD pateiktas atsakymas.

Sveiki, dėkojame, kad kreipėtės.
Pagal siuntos sekimą matome, kad siuntinys CE479722269EE perduotas Omnivai ir šiomis dienomis bus pristatytas š nurodytą pristatymo vietą.

Pagarbiai