Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Inch2 | Inch2 nevykdo užsakymo, negrąžina pinigu, ignoruoja laiškus |

2022m. balandžio 7d. užsisakiau batus, su siuntimu sumokėjau 165€ (150€ batai + 15€ siuntimas į Lietuvą). Buvo nurodytas pristatymo terminas - 8 savaitės. Birželio 6d. užklausiau kada gausiu užsakymą, atrašė, kad numatoma data liepos 7d.). Liepos 7d. užklausus dėl batų atrašė, kad data nusikėlė į rugpjūčio pabaigą. Laukti beveik 5 mėnesius batų! Paprašiau grąžinti pinigus arba padaryti ženklią nuolaidą (50%). Atrašė, kad sekančiam užsakymui pritaikys nuolaidą. Tada dar pamačiau, kad dabar tie patys batai kainuoja 125€ (+siuntimas), o aš maža, kad turiu laukti 5 mėnesius, tai dar ir kainą mokėti be nuolaidos ir didesnę, nei yra šiuo metu jų parduotuvėje. Pardavėjas praignoravo mano laišką.

Dabar viskas aišku, žmonės, būkite atsargūs, neužkibkite, nes ši įmonė bankrutavo, o parduoda prekes iki šiol. Nejau nėra teisinių galimybių sustabdyti šias apgavystes?

,,Europos vartotojų centras Latvijoje informavo, kad 2022-03-30 įmonė SIA “Animo forti” (reg. Nr. 40103824574), dar žinoma kaip Inch2, buvo paskelbta nemokia (https://maksatnespeja.ur.gov.lv/insolvency/proceeding/en “

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Gavome Jūsų skundą, persiųstą iš Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos.

Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.

Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.

Gal galite persiųsti el. paštu gautą užsakymo patvirtinimą ir apmokėjimo kopiją?



Situacija tokia, kad Europos vartotojų centras Latvijoje informavo, kad 2022-03-30 įmonė SIA "Animo forti" (reg. Nr. 40103824574), dar žinoma kaip Inch2, buvo paskelbta nemokia (https://maksatnespeja.ur.gov.lv/insolvency/proceeding/en/90129377). Plačiau apie tai: ECC | INFORMACIJA DĖL PARDAVĖJO SIA „ANIMO FORTI" (PREKINIS ŽENKLAS INCH2) NEMOKUMO



Kadangi Jūs batus pirkote 2022m. balandžio 7 d., labai tikėtina, kad pirkote jau iš Lenkijos, kadangi bankrutavusi Latvijoje, įmonė veiklą perkėlė į Lenkiją: Contacts – I N C H 2. Tokiu atveju galėtume Jūsų skundą nagrinėti su kolegomis Europos vartotojų centre Lenkijoje.



Kokiu būdu atlikote apmokėjimą už prekes? Pasidomėkite, gal galite pasinaudoti pinigų susigrąžinimo per savo banką procedūra (chargeback).



Lauksiu Jūsų atsakymo,



Pagarbiai,

Jaunė Dalinkevičiūtė

Vyriausioji specialistė

+37069058539

Europos vartotojų centras Lietuvoje

Algirdo g. 31, LT-03219 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p. info@ecc.lt

www.ecc.lt