Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Nėgė“ | UAB "Nėgė" |

Esame įmonė, ir naudojamės UAB " Nėgė" siuntų gabenmo paslaugomis. Iki šio įvyio problemų su šia įmone neturėjome. 
06.08 atidavėme kurjeriui siuntą 2 pakuotes (buvo siunčiama fotelis ir veidrodis). 06.09 klientė gauna prekes su kurjerio komentaru "O Jūs žinot, kad Jūsų veidrodis sudaužytas" klientė užsakė sveiką veidrodį, todėl koki kurjerio žodžiai ją šokiravo ir ji veidrodžio nepriėmė, liepė jį kurjeriui veštis atgal pasiliko tik gautą sveiką fotelį. Klientė iš karto telefonu informavo mus apie situaciją telefonu, o mes paskambinome į UAB "Nėgė" išsiaiškiti situaciją, jie patikino, kad kai mums grąžins veidrodį, tiesiog atsiųstume sugadintos prekės nuotraukas ir jie įvertins padarytą žalą, bei kompensuos prekės kainą. 06.14d gavome sudaužytą prekę atgal, nusiuntėme visas nuotraukas. (ir tą kuri buvo daryta prieš išsiunčiant ir tas kurias padarėme kai gavome prekę sudaužytą) Noriu pažymėti, kad pakuotė buvo pažeista, suodina, įplėšta, ir be apsauginių kampų kurie buvo uždėti dėl papildomos apsaugos. Tai akivaizdžiai matosi nuotraukose. 06.15d buvo parašyta oficiali pretenzija kuri turėjo būti išnagrinėta per 30 d.d. bet šio termino įmonė nepaisė (vis vilkino laiką ir rado krūvą priežaščių tą daryti)  atsakymą gavome tik 08.18d žinomą įmonė pretenziją  atmetė, nes pagal juos "mūsų sunta buvo blogai supakuota" 08.20 Mūsų prašymu pretenzija buvo pateikta svarstyti pakartotinai ir vėl 09.22d gautas atsakymas, jog jie nusprendė vis tik savo nuomonės nekeisti. 
Siunta buvo supakuota tikrai tinkamai pats veidrodis buvo spec polisterolo įdėkle, kuriame papildomai apsaugoti kampai, dar ant kampų viduje uždėta kartotinės kampų apsaugos. Dėžės išorėje taip pat uždėjome papildomus kampus. Kai gavome siunta (veidrodį) dėžė buvo visa purvina, vienas dėžės kampas sugniuždytas, o papildomi išoriniai kampai iš vis nuimti, siunta pas mus grįžo be jų. Pati pakuotė buvo aiškiai pažeista, įdomu ir tai, kad veidrodžio kampai liko sveiki, sudaužytas tik pats vidurys ir matosi aiški smūgio vieta, nes visa veidrodžio plokštė tiesiog iššokusi iš savo buvusios vietos.  UAB "Nėgė" neprisima už tai jokios atsakomybės. Reikalaujame padengti patirtus nuostolius už sudaužytą veidrodį. 






UAB „Nėgė“ pateiktas atsakymas.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 2 straipsnio 19 d. vartotojas – fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.
Minėto straipsnio 17 d. reglamentuota, jog vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūra – vartojimo ginčų sprendimas ne teismo tvarka, kai vartojimo ginčą pagal šio įstatymo nustatytus reikalavimus sprendžia vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas.
Iš skundo turinio matyti, jog skundą pateikė juridinis asmuo UAB "Dekorė", sudariusi komercinę paslaugų teikimo sutartį su UAB "Nėgė".
Analogiškas skundas nagrinėjamas LR Ryšių reguliavimo tarnyboje, UAB "Nėgė" yra pateikusi argumentus, dokumentus minėtai institucijai.
Asociacija Nacionalinė vartotojų konfederacija juridinio asmens, kuris nėra vartotojas, skundą priėmė nepagrįstai.