Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Senukai Digital | Už pinigų negrąžinimą |

    Aš, Aleksandras Sosnovskis , š.m. lapkričio 10 d. Senukų elektroninėje parduotuvėje užsakiau  vonią  Thema Lux 2006C,150x100x55 cm, akrilas, kairinė (prekės kodas 000051115278) - 97,30 eurų, kairinę vonios panėlę Thema Liukx XD 2006, 150x42 cm (000051115217) -46,90 eur. , vonios maišytuvą ilgu snapu su dušo komplektu CORDOBA BCD 55A- 64,35 eur. , automatinį  vonios sifoną Viega 285357 - 21,95 eur, iš viso 4 prekių suma  - 230,50 eur. , pristatymas -14,99 eur. Bendra suma 245,49 eur. (užsakymo NrEPC 7428512.) Užsakiau vonią ir panelę būtent tokia, kokia nurodyta prekių puslapyje ir sumokėjau gavėjui www.Senukai LT- 09109 Vilnius 245,49 eur.  Panaršius internetą pastebėjau, kad vonios būna kairinės, ir dešininės,  paaiškėjo, kad pavaizduota vonia ir panelė yra dešine, būtent tokia, kokia man reikia, o aprašyme parašyta kairinė. Dėl to man kilo įtarymas, kad man pristatys vonia kuria man netiks. Dėl šios priežasties tą pačią dieną parašiau į Senukai.lt klientų aptarnavimo centrą el.paštą pagalba@senukai.lt ,kad norėčiau pakeisti vonią, kol dar neišsiųsta. Kitą dieną  negavau atsakimo, tada paskambinau telefonu ir paaiškinau auksčiau aprašyta situacija, klientų aptarnavimo darbuotoja patarė atšaukti užsakymą ir atsiimti pinigus, su tuo aš sutikau. 
  Lapkričio 12 d. elektroniniu paštu nuo pagalba@senukai.lt gavau atsakymą, kad mano užsakymas EPC 7428512 yra atšauktas. Dėl to, kad į mano sąskaitą pinigai nebuvo grąžinti kreipiausi į  aptarnavimo centrą el.paštu pagalba@senukai.lt kad man paaiškintų kada bus grąžinti pinigai.
   Lapkričio 13 d. gavau grąžinimą tik už vieną prekę 46,90 eur. už kairinę vonios panelę.
   Lapkričio 16 d.  el. paštu gavau dar atsakymą jog inicijuotas grąžinimas 46,90 eur. lapkričio 11 d. ir taip pat buvo inicijuotas  lapkričio 12 d. 245,49 eur. grąžinimas. Tačiau praėjo daugiau dviejų savaičių, o pinigų už trys prekes iki šiol  negavau. 
   Lapkričio 27 d. paskambinau į Senukai.lt klientų aptarnavimo centrą, kad padėtų išspresti šią problemą, žadėjo perskambinti, laukiau trys valandas, man taip niekas ir nepaskambino, paskambinau vėl į Aptarnavimo centrą, taip pat paaiškinau situaciją, prašiau pagalbos,  grąžinti pinigus už trys negautus prekes, žadėjo perskambinti ir išspresti šią problemą šiandien, tačiau neįvykdė pažado.
   Dėl to patiriau didelius nepatogumus, negaliu pabaigti pradėtą remontą. 
   Prašau Jūsų pagalbos grąžinti man priklausančius pinigus 198,59 eur. už trys negautas prekes.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų nedelsiant pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt